Blogroll

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Sunday, August 24, 2014

>>>>>> Rattletrap the Clockwerk <<<<<<



Dota ကစားပြဲေတြရဲ႕ ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ Changelogs မ်ား၊ update မ်ားေၾကာင့္ အားသာခ်က္ရွိရင္ ရသလုိ ပြဲထုတ္ခံရတဲ့ Hero ေတြနဲ႕ ပြဲထဲမွာေတာင္ မျမင္ရေတာ့တဲ့ Hero ေတြေၾကာင့္ ပုံေသသပ္မွတ္လုိ႕မရပဲ မတူညီတဲ့ ကစားကြက္ေတြနဲ႕ မတူညီတဲ့ Hero ေရြးခ်ယ္မႈေတြဟာ အခ်ိန္နဲ႕အမွ် ေျပာင္းလဲလ်က္ရွိပါတယ္။ အဲဒီလုိ အေျပာင္းအလဲေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား Dota ေခတ္အဆက္ဆက္လူၾကဳိက္မ်ားျပီးလ်က္ရွိျပီး အေျခအေနအရ မၾကာခဏ ပြဲထုတ္ခံရေလ့ရွိတဲ့ Hero ေတြထဲမွာ Rattletrap ဟာလည္း တစ္ေကာင္အပါအဝင္ ျဖစ္ပါတယ္။ Melee Strength Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ Clockwerk ကုိ Initiator နဲ႕ Ganker ပုံစံနဲ႕ ပြဲထုတ္ကစားၾကျပီး မ်ားေသာအားျဖင့္ Offlane Hero တစ္ေကာင္ အျဖစ္လည္း ျမင္ေတြ႕ရေလ့ရွိပါတယ္။ ပြဲအစမွာကတည္းက မ်ားျပားတဲ့ Base Movement Speed, Strength Grow, Agility Grow မ်ားေၾကာင့္ Tanker တစ္ေကာင္ အေနနဲ႕လည္း ျမင္ေတြ႕ရေလ့ရွိတဲ့ Rattletrap ဟာ Ultimate Hookshot ကဲ့သုိ႔ အေကာင္းဆုံး Initiating Ability တစ္ခုကုိ ပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Support Hero ဒါမွမဟုတ္ Safe Farm Carry Hero ေတြ အတြက္ေတာ့ ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ Strength Initiator Hero တစ္ေကာင္ပဲျဖစ္ပါေတာ့တယ္။ Clockwerk ကုိ Dota 2 beta မထုတ္လႊင့္ခင္က ေရးဆြဲခဲ့တဲ့ Model ပုံစံဟာ Sniper, Tinker တုိ႔နဲ႕ ပုံစံအနည္းငယ္ဆင္တူတဲ့ အသားအေရ ခရမ္းေရာင္ရွိတဲ့ မ်ဴိးႏြယ္တူ လူသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ေရးဆြဲခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္က ေရးဆြဲခဲ့တဲ့ Model ပုံမ်ားအရ Clockwerk ဟာ စက္ကိရိယာတန္ဆာပလာေတြ ဝတ္ဆင္ထားတဲ့ ခႏၶာကုိယ္ ေသးေကြးတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ေရးဆြဲခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္တမ္း Dota 2 Beta ထြက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ Clockwerk ကုိ စက္ရုပ္ကေလးတစ္ရုပ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲျပီး ေရးဆြဲထားခဲ့တာကုိေတြ႕ရေပမယ့္ သူ႔ကုိ ၁ဝဝ ရာခုိင္းႏႈန္း စက္ရုပ္ဆုိတာထက္ စက္ရုပ္တစ္ဝက္ လူသားတစ္ဝက္ နဲ႕ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ Rattletrap the Clockwerk အျဖစ္နဲ႕ ျမင္ေတြ႕ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ 

Background Story

Rattletrap ဟာ Sniper နဲ႕ Tinker ကဲ့သုိ႔ေသာ သာမန္လူသားမ်ားထက္ ညဏ္ရည္အဆင့္အတန္းျမင့္မားတဲ့ မ်ဴိးတုံးေပ်ာက္ကြယ္ခါနီး လူမ်ဴိးစုတစ္စုမွ ေသးေကြးတဲ့ ခႏၶာကုိယ္ကုိ ပုိင္ဆုိင္တဲ့ မ်ဴိးႏြယ္တစ္ခုမွ ဆင္းသက္လာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ သူတုိ႔မ်ဴိးႏြယ္ကေတာ့ စက္မႈပစၥည္းတက္ဆင္မႈ အပုိင္းမွာ တစ္ဖက္ကမ္းခပ္ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ မ်ဴိးႏြယ္စုတစ္စုျဖစ္ျပီး Rattletrap ဟာ အဆုိပါ မ်ဴိးႏြယ္ထဲမွ နာမည္ၾကီး စက္မႈပညာရွင္တစ္ဦးရဲ႕ သားျဖစ္သူရဲ႕ သား (ေျမး) ျဖစ္ပါတယ္။ ေတာင္ကုန္းေတာင္တန္း ေဒသမ်ားမွာ အစပ်ဴိးကာ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ စစ္ပြဲမ်ားဟာ တစ္ျဖည္းျဖည္း ပ်ံ႕ပြားလာခ့ဲျပီး သူတုိ႔ ေနထုိင္ရာ ေျမျပန္႕ေဒသမွာရွိတဲ့ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းေနထုိင္တဲ့ စက္မႈရြာကေလးရဲ႕ ျငိမ္းခ်မ္းမႈကုိ ဖ်က္စီးပစ္လုိက္တဲ့အခ်ိန္ ေရာက္တဲ့အထိ Rattletrap ဟာ သူ႕ရဲ႕ ဖခင္ထံမွာ လက္မႈပညာကုိ ေအာက္ေျခသိမ္းေလ့လာေနတဲ့ သာမန္ အလုပ္သင္ကေလး အဆင့္ပဲရွိပါေသးတယ္။ ေသအံ့ဆဲဆဲျဖစ္ေနတဲ့ သူ႕ရဲ႕ဖခင္ဟာ "မင္းဒီတစ္ေခါက္သင္ယူရမယ့္ လက္မႈပညာ အသစ္က တုိက္ပြဲ ပဲသား" ဆုိတဲ့ အမွာစကားကုိေျပာထားခဲ့ျပီးေနာက္ ဘိုးဘြား ဘီဘင္ လက္ထက္ကတည္းက အေျခခ်ေနထုိင္လာခဲ့တဲ့ အျမဲတမ္း မီးခုိးထူထပ္လ်က္ရွိတဲ့ ေတာင္ၾကားထဲက ရြာကေလးကုိ အျပီးအပုိင္စြန္႕ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ 

ဖခင္ရဲ႕ ရုပ္ကလာဒ္ကုိ သူတုိ႔ရဲ႕ ရြာကေလးမွာပဲ ျမႈတ္ႏွံျပီးေနာက္ Rattletrap ဟာ သူ႔ရဲ႕ ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလုံးကုိ စစ္ပြဲအတြက္ ျပင္ဆင္ထားတဲ့ ကမာၻမွာ ဘယ္သူမွမျမင္ဖူးတဲ့ စက္ကိရိယာေတြနဲ႕တပ္ဆင္ျပီး ေျခဆုံးေခါင္းဆုံးေျပာင္းလဲလုိက္ပါေတာ့တယ္။ အျခားေသာ တုိင္းျပည္မ်ားက စစ္သည္ေတာ္ေတြရဲ႕ ဝတ္ဆင္ထားတဲ့ သံကုိယ္ထည္ သံခ်ပ္ကာမ်ားနဲ႕ အနည္းငယ္ဆင္တူတဲ့ ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္မႈမ်ဴိးကုိ သူ႕ရဲ႕ သာလြန္တဲ့ ညဏ္ပညာနဲ႕ ေပါင္းစပ္ျပီး ျပီးျပည့္စုံတဲ့ စစ္ဝတ္စုံ တစ္ခုကုိ ဖန္တီးလုိက္ပါေတာ့တယ္။ အခုေတာ့ Rattletrap ဟာ ကိရိယာ တန္ဆာပလာမ်ားနဲ႕ တန္ဆာဆင္ထားတဲ့ သက္ရွိတစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေသးေကြးသေယာင္ထင္ရေပမယ့္ တိက်တဲ့ ရလာဒ္ေကာင္းကုိ ေပးစြမ္းႏုိင္ေသာ အလုိအေလွ်ာက္ ေမာင္းႏွင္စြမ္းအားကုိ ပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့အတြက္ Rattletrap ဟာ ျခဳံခုိတုိက္ခုိက္တဲ့ေနရာမွာ အဖ်က္စြမ္းအားၾကီးမားတဲ့ တုိက္ပြဲဝင္ စက္ရုပ္တစ္ရုပ္သဖြယ္ျဖစ္ေနပါတယ္။ စစ္မက္ျဖစ္ပြားရာ ေခတ္ဆုိးၾကီးမွာ ေပၚထြက္လာတဲ့ ေသမင္းရဲ႕အႏုပညာဖန္တီးမႈတစ္ခုလုိ႔ တင္စားေခၚေဝၚၾကတဲ့ သူ႕ရဲ႕ စက္မႈလက္ရာဟာ အာရုံဦးမွာ အသစ္ထြက္ေပၚလာတဲ့ ေရွ႕ေတာ္ေျပး ေစတမန္တစ္ဦး ပဲျဖစ္ပါေတာ့တယ္။ ဒီေခတ္ဟာ ဘယ္သူ႕ရဲ႕ ေခတ္ ျဖစ္ပါသလဲ ? ။ ဒီေခတ္ဟာ Clockwerk ရဲ႕ ေခတ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ 

Overview

Clockwerk ဟာ တျခား Hero ေတြလုိမ်ဴိး Mid Lane, Offlane, Safe lane ဆုိျပီး မျဖစ္မေန လမ္းေရြးခ်ယ္ေနစရာမလုိပဲ အေျခအေနအရ Flexible က်က် ေဆာ့ကစားႏုိင္တဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။ Melee Fight တစ္ခုကုိ အားသာေစတဲ့ Battery Assault ဟာ Mini Stun အခ်က္အေရအတြက္ ၁၆ ခ်က္အထိ ျဖစ္ေပၚႏုိင္တဲ့အတြက္ Clockwerk အနားကပ္သမွ် Hero တုိင္းအတြက္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ေပးႏုိင္ျပီး အဆုိပါ Battery Assault ကုိ အျပည့္အဝ အက်ဴိးရွိေစဖုိ႔ နဲ႕ Enemy Hero တစ္ေကာင္ကုိ အခ်ိန္ၾကာၾကာ ဖမ္းထားႏုိင္တဲ့ Power Cogs ရဲ႕ ပထမအဆင့္ ၾကာခ်ိန္ ၅ စကၠန္႔ဟာ ပြဲအေစာပုိင္းအတြက္ အရမ္းကုိ မ်ားတဲ့ အခ်ိန္အတုိင္းအတာ တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Power Cogs ဟာ disable ability တစ္ခုမဟုတ္ေပမယ့္ ေနာက္ျပန္တြန္းႏုိင္တဲ့ Hp နဲ႕ Mana ကုိ Burn ႏုိင္တဲ့ အခ်က္က Channeling Ability ေတြကုိပ်က္ေစႏုိင္ပါတယ္။ လူၾကဳိက္မ်ားတဲ့ Ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Rocket Flare ဟာ Global Range Abliity ျဖစ္တာေၾကာင့္ Clockwerk ကုိ ေရြးခ်ယ္ကစားတဲ့ အသင္းအေနနဲ႕ Map Control ကုိ အျပည့္အဝရရွိေစျပီး မ်ားမ်ားယူတာနဲ႕ အမွ် Cooldown 20/18/16/14 seconds ဆုိျပီး က်သြားျပီး Damage ဟာလည္း 80/120/160/200 ဆုိျပီးတုိးလာမွာျဖစ္သလုိ အသုံးျပဳဖုိ႔ 50 Mana လုိအပ္ခ်က္ကေတာ့ မေျပာင္းလဲပဲ ဒီအတုိင္းရွိေနပါလိမ့္မယ္။ Rocket Flare အသုံးျပဳျပီး ရထားတဲ့ Vision နဲ႕ တြဲဖက္ျပီး အသုံးျပဳေပးရမယ့္ Ultimate Hookshot ကေတာ့ Rattletrap ရဲ႕ Ability ေတြအားလုံးအတြက္ အေရးအပါဆုံး ေသာ့ခ်က္တစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။ Hookshot ထိေအာင္ အသုံးျပဳႏုိင္ျခင္းအားျဖင့္ Battery Assasult နဲ႕ Power Cogs ကုိ အခက္အခဲမရွိ ေသသပ္စြာ အသုံးျပဳႏုိင္မွာျဖစ္လုိ႕ Hookshot တစ္ခုပစ္ခါနီးတုိင္း တိက်ေသခ်ာမွ အသုံးျပဳအေရးၾကီးပါတယ္။ ဒီလုိ အေရးအၾကီးဆုံး Disable Ability တစ္ခုကုိ စိတ္တုိင္းက် အသုံးျပဳႏုိင္ဖုိ႔ သူ႕ရဲ႕ မ်ားျပားလွတဲ့ Cooldown ပမာဏကုိ သိသိသာသာ ေလ်ာ့သြားေစမယ့္ Aghanim's Scepter ဟာ မျဖစ္မေန ဆက္ေပးသင့္တဲ့ Core Item တစ္ခုပဲျဖစ္ပါေတာ့တယ္။ 

Abilties

0.7 seconds တုိင္းမွာ တစ္ခ်က္ ေပါက္တဲ့ Battery Assault ဟာ 0.1 second mini stun ကုိ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ AoE 275 အတြင္းမွာရွိတဲ့ Rattletrap နဲ႕ အနီးဆုံး Unit တစ္ခုကုိ Random ေရြးခ်ယ္ျပီးတစ္ခ်က္ခ်င္းဆီ ထိတာျဖစ္လုိ႕ အသုံးျပဳတဲ့အခ်ိန္မွာ အနီးအနားမွာ Creep ေတြ ရွိမေနဖုိ႔ေတာ့ လုိပါလိမ့္မယ္။ အေၾကာင္းက Battery Assault ရဲ႕ တစ္ခ်က္ေပါက္တုိင္း ထိတဲ့ Damage ဟာ 15/35/55/75 Damage ျဖစ္လုိ႕ စုစုေပါင္း ၁၆ ခ်က္အတြက္ 240/560/880/1200 Damage အထိျဖစ္ေပၚႏုိင္ပါတယ္။ ဒါဟာ Ultimate မဟုတ္တဲ့ Ability တစ္ခုအေနနဲ႕ မ်ားျပားတဲ့ Damage ပမာဏျဖစ္လုိ႕ အသုံးျပဳတုိင္းမွာ အက်ဴိးရွိရွိနဲ႕ အလဟႆ မျဖစ္ေစဖုိ႔ လုိပါတယ္။ Manacost 75 ပဲရွိတဲ့ Battery Assault ဟာ အဆင့္ျမွင့္တင္လုိက္တာနဲ႕အမွ် Cooldown ဟာ 32/28/24/20 seconds ဆုိျပီး က်သြားပါလိမ့္မယ္။ 

Manacost နည္းတဲ့ ေနာက္ထပ္ Ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Power Cogs ကေတာ့ အဆင့္တင္လုိက္ေလေလ Duration 5/6/7/8 seconds ဆုိျပီး တုိးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ Enemy တစ္ေကာင္က Cog တစ္ခုကုိ ဖ်က္ဆီးဖုိ႔အတြက္ 2/2/2/3 Attacks လုိအပ္မွာျဖစ္ျပီး အျပင္ဘက္ကေန Cog ကုိ ဝင္တုိက္မိတဲ့ Enemy Hero ေတြဟာ 0.84 second mini stun ျဖစ္မွာျဖစ္ျပီး 80/120/160/200 Hp နဲ႕ Mana ကုိ Burn ပစ္လုိက္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Power Cogs ဟာ Clockwerk ရဲ႕ 210 AoE အနီးနားမွာရွိတဲ့ Unit ေတြကုိ ျခံထဲဆြဲထည့္တာျဖစ္လုိ႕ မိမိ ဖမ္းခ်င္တဲ့ ရန္သူရဲ႕ အနီး 210 Distance အကြာအထိေတာင္ ေရာက္ေအာင္ သြားဖုိ႔ လုိပါလိမ့္မယ္။ ဒီလုိရန္သူတစ္ေကာင္ကုိ မိမိရဲ႕ 210 AoE ထဲဝင္ေစဖုိ႔အတြက္ Battery Assault နဲ႕ Hookshot ကအေထာက္အကူေပးပါလိမ့္မယ္။ Earthshaker ရဲ႕ Fissure ကဲ့သုိ႔ Range မ်ားမ်ားနဲ႕ လမ္းတားလုိ႔မရေပမယ့္ Roshan ကုန္း အဆင္းအတက္ေနရာမ်ား၊ Jungle အဝင္အထြက္ေနရာမ်ားနဲ႕ Base အဆင္းအတက္ေနရာမ်ား ကဲ့သုိ႕ လမ္းက်ဥ္းမ်ားမွာ Cogs ကုိ အသုံးျပဳျခင္းအားျဖင့္ မိမိရဲ႕ ရန္သူကုိ မိမိအေနာက္ လမ္းတားတဲ့ Ability တစ္ခုအျဖစ္အသုံးျပဳလုိ႕ရပါတယ္။

575 AoE ရွိျပီး 1500 Movement Speed ႏႈန္းနဲ႕သြားတဲ့ Rocket Flare ကေတာ့ Global Range Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ Manacost 50 သာ ကုန္တဲ့အတြက္ Farming နဲ႕ Spamming လုပ္ရာမွာ အသုံးျပဳေလ့ရွိျပီး အဓိကအသုံးျပဳတဲ့အခ်က္ကေတာ့ Vision ေဖာ္ဖုိ႕ အတြက္ျဖစ္ပါတယ္။ Rocket Flare သြားရာလမ္း 575 AoE တစ္ေလွ်ာက္ ခဏတာ Vision ရရွိမွာျဖစ္တဲ့အျပင္ တည္ေနရာကိုေရာက္ရွိတဲ့အခါမွာလည္း 600 AoE ရွိတဲ့ Flying Vision ကုိ 10 seconds အထိ ရရွိေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆုိပါ 10 seconds flying vision ဟာ Rocket Flare ကုိ ဘယ္ ႏွစ္ဆင့္ယူထားယူထား ၾကာခ်ိန္အတူတူပဲျဖစ္ျပီး Clockwerk ကုိ အသုံးျပဳတဲ့အသင္းရဲ႕အားသာခ်က္ကေတာ့ တစ္ဖက္အသင္းသားေတြေျမပုံမွာေပ်ာက္တုိင္း Roshan ကုန္းကုိ Rocket လွမ္းသုံးျပီး အခ်က္ျပလုိ႔ရျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ 

Ultimate Hookshot ကေတာ့ အေပၚမွာေျပာခဲ့တဲ့အတုိင္း အေရးအၾကီးဆုံး Ability တစ္ခုျဖစ္ျပီး AoE Stun ျဖစ္တဲ့အျပင္ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန Team Fight တစ္ခုကုိ အစျပဳႏုိင္ဖုိ႕အတြက္ 2000/2500/3000 ဆုိတဲ့ အကြာအေဝးအထိ Cast Range ရွိျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအေနနဲ႕ Dire Team ရဲ႕ အေပၚလမ္း 2nd Tower နဲ႕ Mega Tower အၾကားအကြာအေဝးဟာ 2947 Distance အကြာအေဝးရွိျပီး Dire Team ေအာက္လမ္းရဲ႕ 1st Tower နဲ႕ 2nd Tower ၾကားအကြာအေဝးကေတာ့ 2000 Distance တိတိရွိပါတယ္။ အ့ဲဒီ့ အကြာအေဝးႏွစ္ခုကုိ မ်က္မွန္းနဲ႕ မွတ္သားထားျခင္းအားျဖင့္ မိမိ Clockwerk ရဲ႕ ယူထားတဲ့ Hookshot level ဟာ ဘယ္ေလာက္ အကြာအေဝးအထိ သုံးႏုိင္သလဲဆုိတာကုိ ခန္႕မွန္းတြက္ခ်က္လုိ႕ရပါတယ္။ 1/1.5/2 seconds Stun ရွိျပီး 4000/5000/6000 Speed ႏႈန္းနဲ႕ သြားတဲ့ Hookshot ဟာ Magic Immune Unit ေတြကုိ Disable ျဖစ္ေစႏုိင္ေပမယ့္ Damage ေတာ့ သတ္ေရာက္ႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ Clockwerk ရဲ႕ Ultimate ကုိ အက်ဴိးျပဳမယ့္ Aghanim's Scepter သာဆက္ထားမယ္ဆုိရင္ Cooldown 70/55/40 seconds ကေန ပုံေသ 12 seconds အထိ က်ဆင္းသြားမွာျဖစ္တဲ့အျပင္ Hook ထိသြားတဲ့ေနရာကုိ တြက္ခ်က္တဲ့ AoE ဟာလည္း 125 AoE ကေန 175 AoE အထိတုိးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ Hookshot သြားတဲ့ လမ္းေၾကာင္းမွာ Ally Unit ေတြ ရွိခဲ့မယ္ဆုိရင္ အဆုိပါ Ally Unit ဆီကုိ ခ်ိတ္သြားမွာျဖစ္ျပီး Stun နဲ႕ Damage ေတာ့ သတ္ေရာက္မွာမဟုတ္ပဲ Neutral Creep ေတြကုိသာ ခ်ိတ္မိခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ မည္သည့္သတ္ေရာက္မႈမ်ဴိးမွ ရွိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ 

Items

Hookshot + Battery Assault + Power Cogs Combo ကုိ အသုံးျပဳျပီး တုိက္ခုိက္ရတဲ့ Clockwerk ဟာ Initiator တစ္ေကာင္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရေပမယ့္ Enemy Team ကုိ ပထမဆုံး Battle ေခၚရမယ့္ Hero ျဖစ္လုိ႔ မ်ားေသာအားျဖင့္ျပန္လည္တုိက္ခုိက္ခံရေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Initiator အျပင္ Tank Hero ပါ ျဖစ္တဲ့ Clockwerk အေနနဲ႕ Blade Mail ဟာ ဦးစားေပးဆက္သင့္တဲ့ Item တစ္ခုျဖစ္သလုိ Vanguard နဲ႕ Hood ဟာလည္း ပြဲအေျခအေနအရ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္တဲ့ Item မ်ားျဖစ္ပါတယ္။ Ultimate Hookshot ရဲ႕ Manacost ကလြဲရင္ က်န္တဲ့ Ability ၃ ခု စလုံးဟာ 100 မေက်ာ္တဲ့ Manacost ေတြနဲ႕ ဖြဲ႕စည္းထားတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Spamming Abilities ေတြ အျဖစ္လုံလုံေလာက္ေလာက္ အသုံးျပဳဖုိ႔ Arcane Boots ကုိ အေစာပုိင္း ေရြးခ်ယ္တတ္ၾကသလုိ Ganker ပုံစံနဲ႕ေဆာ့မယ့္ Rattletrap ကစားသမားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ Battery Assasult နဲ႕ Power Cogs ကုိ လြယ္လြယ္ကူကူ အသုံးျပဳႏုိင္ဖုိ႔ Arcane Boots မထည့္ပဲ Phase Boots + Bottle ပုံစံနဲ႕ေဆာ့တာကိုလည္း ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။ ဖိနပ္ေရြးခ်ယ္မႈကုိေတာ့ မိမိႏွစ္သက္တဲ့အတုိင္း Power Tread, Phase Boots, Arcane Boots အစရွိသျဖင့္ ေရြးခ်ယ္ၾကတဲ့အတြက္ ပုံေသတြက္ခ်က္လုိ႔ မရေပမယ့္ Aghanim's Scepter ကေတာ့ မျဖစ္မေနပါဝင္သင့္တဲ့ Core Item တစ္ခုအျဖစ္ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။ အေစာပုိင္း Mana ပမာဏ နည္းတဲ့ Clockwerk အတြက္ Magic Stick ဟာ အေျခခံ Item တစ္ခုျဖစ္ျပီး Team Fight အတြက္ အက်ဴိးရွိမယ့္ Shiva Guard နဲ႕ Durable လုပ္ဖုိ႔အတြက္ အသုံးဝင္မယ့္ Heart တုိ႔ကုိ အေျခအေနအရ ေရြးခ်ယ္ အသုံးျပဳႏုိင္ပါတယ္။ 
ယခင္ Dota 1 ေခတ္ Fog of War ပိတ္ထားတဲ့ေနရာေတြကုိ Nature Prophet က အလြယ္တကူ Teleportation အသုံးျပဳလုိ႔မရတဲ့အတြက္ Clockwerk ရဲ႕ Rocket Flare ကုိ အသုံးျပဳျပီး တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Fountain ကုိ Vision ရေအာင္ လုပ္ျပီးမွ Teleport ခုန္၊ Courier ကုိ သတ္တဲ့ ကစားကြက္က ေခတ္စားခဲ့သလုိ imbalance လည္း ျဖစ္တယ္လုိ႔ လူေျပာမ်ားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ပဲ Courier တစ္ေကာင္ဟာ Fountain Area အတြင္းမွာ ရွိေနတဲ့အခ်ိန္ Armor invulnerable ျဖစ္ရတဲ့အခ်က္ဟာ Clockwerk ေၾကာင့္လုိ႔ ေျပာရင္လည္း မမွားပါဘူး။ 

ဒီ Suggestion ကုိ ျပီးျပည့္စုံတဲ့ Suggestion လုိ႔ မဆုိလိုပါဘူး။ ကစားပြဲနဲ႕ မိမိအသင္းသားေတြ ရဲ႕ အေျခအေနေပၚ မူတည္ျပီး အမ်ားၾကီးေျပာင္းလဲႏုိင္တဲ့အခ်က္ေတြရွိပါတယ္။ Professional Clockwerk Player အခ်ဴိ႕က Dagger ကုိင္ျပီး ကစားျပတုိင္း မိမိလည္းလုိက္ျပီး Dagger ကုိင္ေဆာ့ရမယ္လုိ႕ ပုံေသသတ္မွတ္ထားျခင္းမရွိပါဘူး။ DotA ကစားပြဲတစ္ပြဲရဲ႕ အဓိက ဦးတည္ခ်က္ဟာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Ancient ကုိ ဖ်က္ဆီးဖုိ႔ပဲျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ မိမိနဲ႕ အဆင္ေျပမယ့္ မိမိရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္ကစားကြက္သာလွ်င္ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါတယ္။ 

Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha ©

No comments:

Post a Comment

Followers