ယခုႏွစ္ က်င္းပျပီးစီးခဲ့တဲ့
TI4 ရဲ႕ 1 vs 1 Solo Championship မွာေတာ့ Compendium Book User မ်ား စီစစ္ေရြးခ်ယ္ေပးခဲ့တဲ့
ကမာၻ႕ အေကာင္းဆုံး Mid Player ၈ ေယာက္ ပါဝင္ယွဥ္ျပိဳင္ခဲ့ရာမွာ ပထမဆုကုိ ရရွိသြားခဲ့တဲ့
သူဟာ Alliance အသင္းက ကစားသမား "s4" ျဖစ္ပါတယ္လုိ႕ေျပာလုိက္တာနဲ႕ လူအမ်ားရဲ႕
စိတ္ထဲမွာ "ေဒၚလာ ၁ သန္းတန္ Dream Coil" ဆုိတာကုိ ခ်က္ခ်င္း ျမင္ေယာင္မိမွာ
အေသအခ်ာပါပဲ။
ပြ
ဲအဆုံးအျဖတ္ေပးမယ့္
စကၠန္႔မွာ s4 ရဲ႕ Puck ဟာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Enigma အျပင္ Portal ခုန္ေနတဲ့ Dendi ရဲ႕
Templar Assassin အေပၚကုိ အသုံးျပဳခဲ့တဲ့ Dream Coil ဟာ ေဒၚလာ ၁ သန္း အထိ တန္ဖုိး ျမင့္မားေစခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
Final အဆုံးအျဖတ္ပြဲျပီးျပီးခ်င္းမွာ အဆုိပါပြဲကုိ ပြဲသုံးသပ္ေပးသြားတဲ့
Bruno, Maelk, Merlini နဲ႕ 2GD တုိ႕ဟာ "s4" ရဲ႕ Puck ကစားကြက္မ်ားေၾကာင့္
Alliance အသင္းကုိ ခ်န္ပီယံျဖစ္ေစခဲ့တယ္ဆုိျပီး တစ္ျပဳိင္နက္တည္း ခ်ီးမြမ္းေျပာဆုိခဲ့တဲ့အထိ
Puck ဟာ အေရးပါတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ TI3 မွာ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ မွတ္တမ္းေဟာင္းေတြ
ဆုိေပမယ့္လည္း Alliance အသင္း ပရိတ္သတ္မ်ားအတြက္ေတာ့ ထာဝရ ဂုဏ္ယူစရာ ေကာင္းတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုအျဖစ္
မွတ္တမ္းတင္ေနဆဲပါပဲ။ Puck The Faerie Dragon ဟာ ယခုႏွစ္ TI4 ရဲ႕ Main Event မွာ ၂
ပြဲသာပါဝင္ခ့ဲေပမယ့္ လူၾကဳိက္မ်ားတဲ့၊ အထူးသျဖင့္ မိမိရဲ႕ skill ကုိ ေဖာ္ထုတ္ခ်င္တဲ့
ကစားသမားေတြ အထူးၾကဳိက္ႏွစ္သက္ျပီး မၾကာခဏ ျမင္ေတြ႕ေနရတဲ့ Intelligence Initiator
Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။
Background Story
Puck ကုိ ပထမဆုံးအၾကိမ္ ျမင္ေတြ႕လုိက္ရတဲ့သူတုိင္းဟာ
ခ်စ္စဖြယ္ ရန္လုိတတ္တဲ့ ျဂဳိလ္သားေပါက္စေလး လုိ႕ ထင္ေကာင္းထင္ရပါလိမ့္မယ္။ Faerie နဂါး
မ်ဴိးႏြယ္ရဲ႕ အေကာင္ေပါက္ကေလးဟာ ေလာကမွာ မသတ္မွတ္ရေသးတဲ့ အခ်ိန္ကာလအတြင္းမွာ ရွင္သန္ေနထုိင္ေနတဲ့
သက္ရွိ ျဂဳိလ္သားေပါက္ေလး ျဖစ္ပါတယ္။ Puck ဟာ သူ႕ရဲ႕ အရြယ္မေရာက္ေသးတဲ့ အေကာင္ေပါက္
ခႏၶာကုိယ္ေလးနဲ႕ ရွင္သန္ေနထုိင္လာခ့ဲတာ ခုႏွစ္သကၠရာဇ္ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာခဲ့ပါျပီ။
ကေလးအေကာင္ေပါက္ ပုံစံေလးကေန မေပ်ာက္ေသးတဲ့ Puck ဟာ လူသားေတြ လက္ရွိေနထုိင္ေနတဲ့ ျမဳိ႕ေတာ္ၾကီးေတြ
ဖႈန္မႈန္႕ျဖစ္ျပီး တစ္စစီ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမယ့္ အနာဂတ္အခ်ိန္ထိ သူ႕ရဲ႕ ယခု ခႏၶာကုိယ္အတုိင္းပဲ
ဆက္လက္ရွင္သန္ေနထုိင္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ ခ်စ္စရာေကာင္းျပီး ၾကဳိတင္ခန္႕မွန္းရခက္တဲ့
ဖြဲ႕စည္းပုံေၾကာင့္ Puck The Faerie Dragon ရဲ႕ အစြမ္းမ်ားဟာ အေမွာင္ထုအတြက္ ရပ္တည္မည္လား၊
အဆုံးမရွိတဲ့ ခ်စ္စဖြယ္ အိပ္မက္ေတြကုိ ေခၚေဆာင္လာေပးမလားဆုိတာကေတာ့
......
Overview
Solo Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ Puck ဟာ အျခား Solo hero ေတြထက္
အားသာတဲ့အခ်က္ကေတာ့ ေျပးလုိ႕လႊားလုိ႔ ေကာင္းတဲ့ Ability ၂ ခုေတာင္ ပါဝင္ေနတဲ့ အခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ပဲ Mid Lane အျပင္ Offlane မွာပါ ျမင္ေတြ႕ရေလ့ရွိတဲ့ Puck ရဲ႕ အဆုိပါ
Ability ၂ ခုထဲကမွ ပထမ တစ္ခုကေတာ့ Puck ကုိအကြာအေဝးတစ္ခုအထိ ေခၚေဆာင္ေပးႏုိင္စြမ္းရွိတဲ့
Illusory Orb ပဲျဖစ္ပါတယ္။
Illusory Orb ဟာ အသင့္အတင့္ရွိတဲ့ Magic Damage ေၾကာင့္
Nuke Spell တစ္ခုအေနနဲ႕ အသုံးျပဳလုိ႕ရတဲ့အျပင္ Orb အသုံးျပဳထားတဲ့ ၃ စကၠန္႔အတြင္းမွာ
Ethereal Junk ကုိသာ အသုံးျပဳလုိက္မယ္ဆုိရင္ Orb ရွိတဲ့ ေနရာကို ေရာက္သြားမွာျဖစ္တဲ့
အတြက္ လက္တစ္လုံးျခား Trick အေျမာက္အမ်ားကုိ ျဖစ္ေပၚေစတဲ့ အားသာခ်က္ရွိပါတယ္။ ဥပမာ
မိမိရဲ႕ Puck ေသခါနီးမွာ Orb ကုိ အသုံးျပဳထားျပီး ေသေသခ်င္းမွာ Buy Back ဝယ္ထြက္ျပီး
Ethereal Junk ကုိ အသုံးျပဳလုိက္မယ္ဆုိရင္ မိမိရဲ႕ Fountain ကေန Orb ရွိရာကုိ ေရာက္လာႏုိင္စြမ္းရွိတဲ့အတြက္
Battle တစ္ခုမွာ Immortal မပါဘဲ အသက္ ၂ သက္ အသုံးျပဳႏုိင္ျခင္း၊ မိမိအေနာက္ကုိ
Enemy တစ္ေကာင္အလိုက္ခံရတဲ့အခါမ်ဴိးမွာ Orb ကုိ တစ္ဖက္၊ Puck ကုိ တစ္ဖက္ထြက္ေျပးျပီး
Enemy မလုိက္မယ့္ လမ္းေၾကာင္းကုိ အလြယ္တကူ ေရြးျပီး ေရွာင္ထြက္ႏုိင္ျခင္း အစရွိတဲ့
Trick အေသးစားေလးေတြကုိ Puck ကုိ ပုိင္ႏုိင္တဲ့ ကစားသမားတုိင္း ျပဳလုပ္ေလ့ရွိတာကို
ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။
ကစားပြဲတစ္ပြဲရဲ႕ Lvl လုိအပ္တဲ့ Hero အမ်ားစုဟာ Mid
Lane မွာ တစ္ဖက္နဲ႕တစ္ဖက္ အျပဳိင္အဆုိင္ တုိက္ခုိက္ၾကတဲ့အခါတုိင္း Bottle ဝယ္ထားတဲ့
Hero က အားသာခ်က္ အေျမာက္အမ်ားရွိေလ့ရွိပါတယ္။
Ember Spirit ရဲ႕ Ultimate Fire Remnant အရိပ္ကုိ ခ်ထားခဲ့ျပီး
Portal သုံး ေသြးကန္ျပန္ Bottle ျဖည့္ျပီး အရိပ္ရွိရာကုိ အလြယ္တကူ ျပန္လာႏုိင္တဲ့
Mini Trick ဟာ Mid Lane, Offlane မွာ ေနျပီးကစားရတဲ့ Hero တစ္ေကာင္အတြက္ လုိအပ္တဲ့
Mana ကုိ ျဖည့္တင္းေပးမယ့္ Bottle ကုိ Courier မပါဘဲ ျပန္ျဖည့္ေပးႏုိင္မယ့္ Mini
Trick တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Portal တစ္ရြက္ေတာ့ အသုံးျပဳရပါမယ္။ ဒါ့အျပင္
Kunkka ရဲ႕ X Mark The Spot ဟာ မိမိရဲ႕ Ally ကုိ အသုံးျပဳမယ္ဆုိရင္ 2/4/6/8
Seconds ၾကာမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ Mid Lane Bottle ကုိင္ျပီး ကစားတဲ့ Kunkka ကစားသမားအခ်ဴိ႕အေနနဲ႕
မိမိဘာသာ X Mark သုံး၊ Town Portal ခုန္ျပီး Fountain ျပန္ Bottle ျဖည့္လုိ႕ရတဲ့
Trick တစ္ခုျဖစ္လာပါတယ္။ ဒါဟာလည္း Town Portal တစ္ရြက္ကုန္ပါလိမ့္မယ္။ မိမိအသင္းမွာ
မိမိကို Fountain ဆီသုိ႕ ျပန္ပုိ႔ေပးႏုိင္မယ့္ Chen သာပါလာခဲ့မယ္ဆုိရင္ Puck The
Faerie Dragon ဟာလည္း Ember Spirit နဲ႕ Kunkka တုိ႔လုိမ်ဴိး Fountain ျပန္ျပီး
Bottle ျဖည့္ႏုိင္စြမ္းရွိတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။ Chen ရဲ႕ Test of Faith ကုိ
Puck အေပၚကို အသုံးျပဳေပးလုိက္ျပီး Fountain ကုိ ျပန္ေရာက္ခါနီးမွာ Illusory Orb ကုိ
အသုံးျပဳထားခဲ့ျပီး Fountain အေရာက္ Bottle လည္း ျဖည့္အျပီး ၃ စကၠန္႔အတြင္းမွာ
Ethereal Junk ကုိ အသုံးျပဳလုိက္မယ္ဆုိရင္ မိမိရဲ႕ Orb ရွိရာကို Bottle ျဖည့္ျပီး အလြယ္တကူ
ျပန္ေရာက္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေရးၾကီးတဲ့အခ်က္ကေတာ့ Test of Faith ရဲ႕ Duration မိမိရဲ႕
Status Bar ကေန ေသခ်ာ ၾကည့္ထားဖုိ႔ လုိအပ္တဲ့အခ်က္ပါပဲ။
ပုံေသ Cooldown 12 seconds ရွိျပီး ပုံေသ Mana 150 ရွိတဲ့
Illusory Orb ဟာ 70/140/210/280 Damage ဆုိျပီး တက္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။ က်န္တဲ့အခ်က္ေတြ
ဘာမွ တုိးလာတာ မရွိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ပဲ Orb ကုိ Nuke Ability တစ္ခုအေနနဲ႕ အသုံးျပဳမယ္ဆုိရင္ေတာ့
ေစာေစာတင္သင့္ေပမယ့္ မိမိဟာ Offlane Hero တစ္ေကာင္အေနနဲ႕ Dual Lane မွာ ထိန္းရမယ့္
အေျခအေနမ်ဴိးဆုိရင္ေတာ့ အျခား Ability ၂ ခုကို ေရြးခ်ယ္တင္ႏုိင္ပါတယ္။ အကြာအေဝး
1800 ကုိ 600 Movement Speed ႏႈန္းနဲ႕ 3 seconds အတြင္းမွာ အေရာက္သြားမွာျဖစ္တဲ့ အခ်က္ဟာ
ေျပာင္းလဲမသြားတဲ့ Illusory Orb ဟာ ပုံေသ 225 AoE ရွိတဲ့ Nuke Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
Dota 2 Hero ၁ဝ၇ ေကာင္ရွိတဲ့အထဲမွာ Silence Ability ကုိ
အသုံးျပဳနုိင္တဲ့ Hero ဟာ စုစုေပါင္း ၁ဝ ေကာင္သာ ရွိပါတယ္။ အဆုိပါ ၁ဝ ေကာင္ထဲမွာ
Waning Rift ကုိပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့ Puck လည္း တစ္ေကာင္အပါအဝင္ျဖစ္ပါတယ္။ Cast Time
0.1 second ပဲ ရွိတဲ့ Puck ဟာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Spell Caster ေတြကုိ Silent ပိတ္ဖုိ႔အတြက္
Illusory Orb နဲ႕ တြဲဖက္ျပီး အသုံးျပဳနုိင္သလုိ ပုိမို တိက်ေအာင္ အသုံးျပဳႏုိင္ဖုိ႔အတြက္
Blink Dagger နဲ႕လည္း ေရြးခ်ယ္အသုံးေလ့ရွိပါတယ္။ Cooldown ကေတာ့ ပုံေသ 16 seconds မေျပာင္းလဲေပမယ့္
မ်ားမ်ားယူေလ 100/110/120/130 Mana၊ 70/140/210/280 Damage နဲ႕ 0.75/1.5/2.25/3.0
silent Duration တုိးသြားမွာျဖစ္လုိ႕ မိမိရဲ႕ ကစားကြက္ အေပၚမူတည္ျပီး အဆင့္တင္သင့္တဲ့
Ability ေကာင္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
Magic Immunity, Ghost Form အစရွိတဲ့ Positive Buff မ်ားနဲ႕
ကုိယ့္အေပၚက်လာမယ့္ Magical, Physical Damage အမ်ဴိးမ်ဴိးကုိ ကုိယ့္အပုိင္းနဲ႕ ကုိယ္ေရွာင္တိမ္းလုိ႕
ရေပမယ့္ Dota ထဲမွာရွိတဲ့ Damage အမ်ဴိးအစား ၅ မ်ဴိးဟာ သူ႕ရဲ႕ Resistance နဲ႕သူ အားနည္းခ်က္ကေလးေတြ
ရွိတဲ့အတြက္ ၁ဝဝ% ကာကြယ္ႏုိင္စြမ္းမရွိပါဘူူး။ Puck ရဲ႕ Phase Shift ကေတာ့ မိမိရဲ႕
အခ်ိန္ကုိက္ အသုံးျပဳႏုိင္စြမ္းေပၚမူတည္ျပီး ရွိသမွ် Ability အားလုံးကုိ ခလုတ္တစ္ခ်က္ႏွိပ္ယုံနဲ႕
အလြယ္ကူဆုံး ေရွာင္တိမ္းႏုိင္တဲ့ Ability ေကာင္းတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။ ပုံေသ Cooldown
6 seconds ရွိတယ္ဆုိေပမယ့္ မ်ားမ်ားယူေလ ၾကာခ်ိန္ကေတာ့ 0.75/1.5/2.25/3.25
seconds ဆုိျပီး တိုးလာေလ ျဖစ္မွာပါ။ Skillful Player ေတြ အေနနဲ႕ သူတုိ႔ရဲ႕ ကြ်မ္းက်င္မႈကုိ
ေဖာ္ျပဖုိ႔ အေကာင္းဆုံးျဖစ္တဲ့၊ တစ္ဖက္အသင္းအတြက္ အၾကီးအက်ယ္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ေပးတဲ့
Phase Shift ရဲ႕ အဓိက အားနည္းခ်က္ကေတာ့ Shift ေျပာင္းထားတဲ့ အခ်ိန္မွာ တစ္ဖက္အသင္းဟာ
Hero တစ္ေကာင္ေကာင္ ေသခဲ့မယ္ဆုိရင္ Assist Gold ကုိရရွိမွာမဟုတ္သလုိ Urn Of Shadow
ဆက္ထားခဲ့မယ္ဆုိရင္လည္း အဆုိပါ Urn of Shadow Charge တုိးလာမွာမဟုတ္ပါဘူး။ Puck အေပၚကုိက်လာမယ့္
Ability အားလုံးကုိ ေရွာင္တိမ္းႏုိင္စြမ္းရွိေပမယ့္ Puck ဟာ Ensnare (ပုိက္ကြန္) အအုတ္ခံထားရတဲ့အခ်ိန္၊
Entangled (ႏြယ္) အခ်ဴပ္ ခံထားရတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာေတာ့ Phase Shift ကုိ အသုံးျပဳလုိ႕ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။
ထူးျခားခ်က္ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ Silencer ရဲ႕ Last Word အသုံးျပဳခံထားရမယ္ဆုိရင္
Phase Shift ကုိ အသုံးျပဳျခင္းျဖင့္ Last Word ရဲ႕ Duration ကို ရပ္တန္႕လုိ႕ မရတဲ့
အခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။
Damage ပမာဏလည္း မမ်ား၊ အသုံးခံရရင္ Mini Stun ေလးသာ ျဖစ္လုိ႕
ေၾကာက္ဖုိ႔ မေကာင္းဘူးလုိ႕ ထင္ရတဲ့ Puck ရဲ႕ Ultimate Dream Coil ကေတာ့ စိတ္စနုိးစေနာင့္
အေပးႏုိင္ဆုံး AoE Ultimate Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ Dream Coil အသုံးျပဳလုိက္တဲ့
AoE 375 အတြင္းမွာရွိတဲ့ Enemy ေတြဟာ ေျခခ်င္းခတ္ခံလုိက္ရတာနဲ႕ ဆင္တူပါတယ္။ Dream
Coil မွာ အပုိင္းႏွစ္ပုိင္းရွိပါတယ္။ ပထမအပုိင္းက အသုံးျပဳခံရျခင္းမွာ
0.5 second Stun နဲ႕ 100/150/200 Damage ဆုိျပီး ဦးစြာထိျပီးေနာက္ အဆုိပါ Enemy
Hero မ်ားကုိ Dream Coil ရဲ႕ 6 seconds ၾကာတဲ့ Negative Buff တစ္ခု တင္ထားလုိက္ပါတယ္။
အဆုိပါ Coil ထဲမွာ ရွိတဲ့ Enemy Hero မ်ားဟာ 6 seconds အတြင္းမွာ အျပင္ကုိ ထြက္ဖုိ႔
ၾကဳိးစားခဲ့မယ္ဆုိရင္ Dream Coil ရဲ႕ ဒုတိယအပိုင္း ျဖစ္တဲ့ Coil Break အပုိင္းကုိ ဆက္လက္
ခံစားသြားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ Coil ထဲက ထြက္ေျပးတဲ့ Hero ဟာ 1.5/2.25/3 seconds Stun နဲ႕
100/150/200 Damage ဆုိျပီး ထပ္မံ သတ္ေရာက္ခံရပါမယ္။ Enemy တစ္ေကာင္ဟာ အဆုိပါ ၂ ပိုင္းစလုံးနဲ႕
တုိက္ခုိက္ခံရမယ္ဆုိရင္ စုစုေပါင္း Stun ခ်ိန္ဟာ တြက္ခ်က္ၾကည့္ရင္ 2/2.75/3.5
seconds Stun နဲ႕ 200/300/400 Damage ဆုိတဲ့ ပမာဏအထိ Dream Coil က တုိက္ခုိက္ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။
ဒါဟာ Tidehunter ရဲ႕ Cooldown မ်ားတဲ့ Ravage ရဲ႕ သတ္ေရာက္မႈထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ သာလြန္ပါတယ္။
အားနည္းခ်က္ကေတာ့ သူ႕ရဲ႕ အရမ္းေသးငယ္တဲ့ AoE ေၾကာင့္ အသုံးျပဳရတာ အနည္းငယ္ ခက္ခဲျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္
Dream Coil မိသြားတဲ့ Hero တစ္ေကာင္က အျပင္ထြက္ဖုိ႔ ၾကဳိးစားမယ္ဆုိရင္ ပုိမုိ အေျခအေနဆုိးသြားႏုိင္တဲ့အတြက္
6 seconds လုံးလုံး Dream Coil ထဲကေနပဲ တုိက္ခုိက္ခြင့္ရွိေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
Battle တစ္ခုမွာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Hero ေတြကုိ စိတ္ၾကဳိက္ေနရာမေရြးခ်ယ္ႏုိင္ေအာင္
ေျမကြက္အက်ဥ္းေလး သတ္မွတ္ေပးလုိက္နုိင္စြမ္းရွိတဲ့ Ultimate Dream Coil ဟာ ပုံေသ
Cooldown 85 seconds နဲ႕ 100/150/200 Mana ကုန္က်မွာ ျဖစ္ျပီး Aghanim's Scepter ထည့္မယ္ဆုိရင္ေတာ့
Dream Coil ရဲ႕ ၾကာခ်ိန္ကုိ 8 seconds အထိ တုိးသြားမွာျဖစ္ျပီး Coil Break အေျခအေနမွာ
သတ္ေရာက္မယ့္ Damage ဟာလည္း 200/250/300 Damage ဆုိျပီး တုိးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
Nuker တစ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ Puck ဟာ Dagon ကုိ အေစာပုိင္းေရြးခ်ယ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္
Semi Carry တစ္ေကာင္လုိမ်ဴိး တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Hero မ်ားကုိ ခ်ိန္းေျခာက္ႏုိင္မွာျဖစ္သလုိ
Dagger ကုိသာ ေရြးခ်ယ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေၾကာက္ဖုိ႔အေကာင္းဆုံး Initiator တစ္ေကာင္ ျဖစ္သြားေစမွာပါ။
Dagger > Waning Rift > Illusory Orb > Dream Coil > Phase Shift >
Ethereal Junk ဆုိတဲ့ Combo ကုိ ပုိင္ပုိင္ ႏုိင္နုိင္ အသုံးျပဳနုိင္မယ္ဆုိရင္
Puck ဟာ Battle တစ္ခုကုိ အႏ ၱရာယ္ကင္းကင္းနဲ႕ အစျပဳေပးႏုိင္မွာျဖစ္သလုိ တစ္ဖက္အသင္းကုိ
ဒုကၡအၾကီးအက်ယ္ေပးတဲ့ Super Intiator Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ေစမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ အဆုိပါ အေျခအေနထက္
Puck ကို ပုိမုိ လုံျခဳံေစဖုိ႔အတြက္ Force Staff နဲ႕ Eul's Scepter ဟာလည္း Skill ျပခ်င္တဲ့
ကစားသမားေတြကုိ အေထာက္အကူေပးပါလိမ့္မယ္။ Nuker တစ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ Puck ကုိ Tinker လုိမ်ဴိး
Carry Hero သဖြယ္ ေဆာ့ကစားခ်င္ရင္ေတာ့ Dagon + Ethereal Blade + Guinsoo's Scythe
of Vyse ဟာလည္း Puck ကုိ Initiator ကေန Carry Hero တစ္ေကာင္လုိ သတ္မွတ္ေပးႏုိင္ဖုိ႔
အေထာက္အကူျပဳမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။
ဒီ Suggestion ကုိ ျပီးျပည့္စုံတဲ့ Suggestion လုိ႕ မဆုိလုိပါဘူး။
မိမိရဲ႕ ကြ်မ္းက်င္မႈအေပၚမူတည္ျပီး Faerie Dragon ရဲ႕ အရည္အေသြးေတြဟာလည္း တုိးတက္သြားမွာျဖစ္ျပီး
သင္အႏွစ္သက္ဆုံး ကစားကြက္သာလွ်င္ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Throne ကုိ က်ဴိးေအာင္ ေဆာင္ရြယ္ေပးမွာျဖစ္လုိ႕
မိမိရဲ႕ စိတ္ၾကဳိက္ကစားကြက္ သာလွ်င္ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha
No comments:
Post a Comment