ထြက္ေပၚလာမယ့္ v6.82 patch ဟာျဖင့္ ထြက္မလာခင္ အခ်ိန္ကတည္းက အသစ္ကုိ ေမွ်ာ္လင့္သူမ်ားနဲ႕ အေဟာင္းကုိ
လက္မလႊတ္လုိသူမ်ားအၾကား စကားစစ္ပြဲေတြအျဖစ္ အားျပဳိင္ခဲ့ပါတယ္။
ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ အေဟာင္းကုိ လုိလားသူေတြပဲ လက္ေလွ်ာ့ရမွာပါ။ ယခု ၂၆ရက္ေန႔ မနက္မွာပဲ Rekindling Soul Update က
အတည္ျပဳျပီးသြားပါျပီ။ ယခင္က Skeleton King ကေန Wraith King အျဖစ္သုိ႕ေျပာင္းလဲလုိက္တဲ့အခ်ိန္တုန္းက ၇ဝ% ေသာ
ကစားသမားမ်ားဟာ Wraith King ဆိုတဲ့ Model ကုိ လက္မခံခဲ့ၾကပါဘူး။ အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့လည္း အသားက်သြားျပီး
ယခင္က Skeleton King ၾကီးကုိ ေမ့သြားၾကတဲ့အတြက္ Valve ကေတာ့ သူတုိ႔ရဲ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ေျပာင္းလဲဖုိ႔ မျမင္ပါဘူး။
ကမာၻ႕အဆင့္ လူၾကဳိက္အမ်ားဆုံး Video Game ေတြထဲက တစ္ခုအျဖစ္ ရပ္တည္လ်က္ရွိတဲ့ အတြက္ အခ်ိန္အၾကာၾကီး
ရပ္တန္႔ေနလုိ႔ မရတဲ့ အခ်က္ကုိလည္း စဥ္းစားရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပုံမွန္အတုိင္း Hero Reworked ေတြ အျပင္ Map
တစ္ခုလုံးရဲ႕ အေရးၾကီးတဲ့အစိတ္အပုိင္းအမ်ားစုကုိ ေျပာင္းလဲပစ္လုိက္တဲ့အတြက္ ကစားသမားအားလုံး အသားက်ေအာင္
ျပန္ကစားရေတာ့မွာပါ။
အခုလုိ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့အခ်က္အလက္ ေျမာက္မ်ားစြာထဲကမွ Roshan ရဲ႕ တည္ေနရာကုိ ေျပာင္းလဲလုိက္တာက
လူေျပာအမ်ားဆုံးအခ်က္တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလုိ Roshan ရဲ႕ ေနရာအေျပာင္းအလဲကုိ ျပီးခဲ့တဲ့ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္
ၾသဂုတ္လက Dota 1 v6.75 Beta ဆုိတဲ့နာမည္နဲ႕ ထြက္ခဲ့တဲ့ ေျမပုံတစ္ခုမွာ စမ္းသပ္လႊင့္တင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲ့တုန္းကေတာ့ Dota
1 တစ္ခုပဲရွိေသးတဲ့အတြက္ အမ်ားစုက လက္မခံဘူးဆုိတဲ့အခ်က္ကုိ လစ္လွ်ဴမရွဴဘဲ Test ေျမပုံက Test အတုိင္းသာ
အဆုံးသပ္သြားခ့ဲပါတယ္။ အခုေတာ့ အဲ့လုိရပ္တန္႔သြားဖုိ႔ အလားအလာ မရွိေတာ့ပါဘူး။
လက္ေတြ႕အေကာင္အထည္ေပၚလာေတာ့မွာပါ။ စိတ္ဝင္စားဖုိ႔ေကာင္းတာေတြ အမ်ားၾကီးျမင္ရေတာ့မွာပါ။
ကြ်န္ေတာ့္အျမင္ကေတာ့ အခု Update အသစ္ကုိ အရမ္းေကာင္းတဲ့ Update တစ္ခုလုိ႔ သုံးသပ္ခ်င္ပါတယ္။ တကယ္ေကာင္းတဲ့
အေျပာင္းအလဲတစ္ခုျဖစ္လာမွာပါ။ ကမာၻ႔အဆင့္ Professional ကစားသမားေတြဟာ သာမန္ကစားသမားေတြထက္
သာလြန္တဲ့အရည္အခ်င္းေတြနဲ႕ အစြမ္းကုန္ကစားေလ့ ရွိတဲ့အတြက္ Professional ကစားသမားေတြရဲ႕
လက္ထဲေရာက္သြားရင္ လုိတာထက္ပုိတဲ့ Imbalance ျဖစ္တဲ့အခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာ ထြက္ေပၚလာေလ့ရွိပါတယ္။ အထင္ရွားဆုံး
ဥပမာတစ္ခုကေတာ့ DDZ ရဲ႕ Tinker ပဲျဖစ္ပါတယ္။ Dota 2 မွာကစားသမားတုိင္းကုိ အဆင္ေျပေအာင္ ထည့္သြင္းေပးထားတဲ့
Quick Cast နဲ႕ Auto Cast ကုိ ပုိင္ပုိင္ႏုိင္နုိင္အသုံးျပဳသြားတဲ့ေနာက္မွာ Tinker ဟာ Publish Match ေတြမွာ
လူတုိင္းနည္းပါးကုိင္ႏုိင္တဲ့ ပြဲတုိင္းေက်ာ္ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္လာပါတယ္။ Professional Player အခ်င္းခ်င္းအတြက္ေတာ့
Tinker ကုိ Counter လုပ္ဖုိ႔ အခက္အခဲသိပ္မရွိေပမယ့္ Publish Match ေတြမွာေတာ့ အနည္းငယ္ခက္ခဲေနဆဲပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္
Professional ေတြ လုပ္သြားသမွ်ကုိ ေနာက္ကလုိက္ျပီး ျပင္ေပးဖုိ႔ကလည္း အထုိက္အေလွ်ာက္လုိအပ္ေနဆဲပါပဲ။
ဒါေၾကာင့္ အေျပာင္းအလဲေတြ အမ်ားၾကီးျဖစ္ေပၚေအာင္ အဖက္ဖက္က ပံ့ပုိးေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ Rekindling Soul Update
အတြက္ အသင့္ျပင္ဆင္ထားတာ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
အေျပာင္းအလဲအမ်ားၾကီးရွိတဲ့ထဲကမွ Hero Changelog ေတြကုိ မတင္ခင္ General Changelog ေတြကုိ Part 1 အေနနဲ႕
အရင္ဆုံးတင္ခ်င္ပါတယ္။ က်န္တဲ့ Changelogs ေတြကုိလည္း အပုိင္းခြဲျပီး တင္သြားမွာျဖစ္လုိ႕ ေစာင့္ျပီးေလ့လာေပးၾကပါဦး။
►Fountain ရဲ႕ တည္ေနရာကို ယခင္ကထက္ ၁ ဆင့္ပုိ ျမွင့္ေပးထားပါတယ္။
►Fountain ရဲ႕ Vision ကုိ 1400 မွ 1800 သုိ႔ တုိးျမွင့္ေပးထားပါတယ္။
(အျမင့္ဘက္ကို ေရာက္သြားလုိ႔ ေအာက္ဘက္ကုိ ေဝးေဝးပုိျမင္ရသြားတဲ့ သေဘာျဖစ္ပါတယ္။)►Fountain ရဲ႕ Attack Range ကုိ 1100 ကေန 1200 သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။
►Fountain ရဲ႕ True Sight Range ကုိ 900 ကေန 1200 အထိ သိသိသာသာ တုိးလုိက္ပါတယ္။
(Fountain ကုိ အေျပာင္းအလဲမ်ားစြာ လုပ္လုိက္တဲ့အခ်က္က အျခားေသာ MOBA game ေတြရဲ႕ Base နဲ႕ အနည္းငယ္
ဆင္တူျဖစ္သြားေပမယ့္ ေကာင္းတဲ့အခ်က္ေတြ ရွိပါတယ္။ Publish Match ေတြမွာ ကစားသမား မပီသတဲ့
ေသြးကန္ပိတ္သတ္တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြေလ်ာ့နည္းသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
အေရးနိမ့္ေနတဲ့ အသင္းဘက္က Hero ေတြအေနနဲ႕ အရင္ကလုိ ေသြးကန္အဝမွာ Observer Ward ေထာင္ျပီး ေသြးကန္ထဲက
Hero ေတြကုိသတ္တဲ့အေျခအေနမ်ဴိး၊ Invisible Hero ေတြပုန္းေအာင္းျပီး အေပါက္ဝမွာ
ပိတ္သတ္တဲ့အေျခအေနမ်ဴိးေတြကေန လုံးဝလြတ္ကင္းသြားေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေသြးကန္ပိတ္သတ္ျပီး
အခ်ိန္ျဖဳန္းတဲ့ ကစားပြဲေတြ နည္းပါးသြားနုိင္မယ့္အျပင္ အေရးနိမ့္ေနတဲ့ အသင္းအေနနဲ႕ Hero အေသအေပ်ာက္ပမာဏ
နည္းသြားလို႕ လြယ္လြယ္ကူကူ အရႈံးေပးရမယ့္ အေျခအေနေတြလည္း ေလ်ာ့နည္းသြားမွာပါ။)
ေျမပုံအေျပာင္းအလဲအေနနဲ႕ အသိသာဆုံးအျဖစ္ Roshan ကုန္းရဲ႕တည္ေနရာအေျပာင္းအလဲကေတာ့ ၂ ရက္ေလာက္ Social
Media ေတြမွာ ျမင္ေနေတြ႕ေနရေတာ့ ေထြေထြထူးထူးေျပာစရာမရွိေပမယ့္ အေပၚလမ္းနဲ႕ ေအာက္လမ္းက Middle Tower
ေတြနားမွာ Observer Ward ေထာင္လို႔ရတဲ့ ေနရာေတြ ထည့္သြင္းထားျခင္းကေတာ့ Observer Ward ပုိမုိေထာင္ရမယ့္
အေျခအေနေတြ ျဖစ္ေပၚလာပါမယ္။ ဒါ့အျပင္ Roshan ရဲ႕ေနာက္ေက်ာက ကုန္းျမင့္မွာထည့္သြင္းေပးထားတဲ့ Ward Spot
ဟာလည္း အခုေျပာင္းလဲသြားတဲ့ ေျမပုံအသစ္ရဲ႕ ျမင္ကြင္းကုိ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းျမင္ရေအာင္ တစ္ခါတည္း
ထည့္သြင္းေပးထားသလုိပါပဲ။ ေျမပုံရဲ႕ အျမင့္ဆုံး lvl မွာ ထားထားတဲ့ Ward Spot ျဖစ္တဲ့အတြက္ Flying Vision
သဖြယ္ျမင္ရတဲ့အတြက္ Dire အသင္းအေနနဲ႕ အဆုိပါေနရာကုိ Deward လုပ္ဖုိ႔ပုိျပီး သတိထားရေတာ့မွာပါ။ Dire
အသင္းဘက္ရဲ႕ Jungle ၂ခုလုံးမွာ အေရးၾကီးတဲ့ Ward Spot ၂ ေနရာေတာင္ရွိသြားတဲ့အတြက္ ကစားပြဲရဲ႕ အေျခအေနက
Dire ေရာ Radiant ပါ ရႈံးရႈံးနုိင္နိုင္ သတိထားေပးရမယ့္ ေနရာတစ္ခုျဖစ္လာမွာပါ။
New Bounty Rune
ဒီ Update မွာ အသစ္ပါလာတဲ့ Bounty Rune က အသုံးျပဳသူကုိ လက္ရွိပြဲကစားခ်ိန္ေပၚမူတည္ျပီး ရရွိတဲ့ Exp နဲ႕ Gold
ပမာဏကုိ တုိးသြားေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအေနနဲ႕ ပြဲကစားခ်ိန္ မိနစ္ ၂ဝ မွာ Bounty Rune ကုိ အသုံးျပဳခဲ့မယ္ဆုိရင္ (50 +
(20 Minute * 5)) = 150 Experience နဲ႕ (50 + (20 Minute * 2)) = 90 Gold ကုိ ရရွိေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္
ပြဲကစားခ်ိန္ မိနစ္ ၆ဝ မွာသာ Bounty Rune ရခဲ့မယ္ဆုိရင္ 350 Exp နဲ႕ 170 Gold ကုိ ရရွိေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ၂ မိနစ္ ျပည့္တုိင္း
ေျမာင္း ၂ ေနရာစလုံးမွာ Rune တစ္ခုက က်ိန္းေသေပါက္ ေပၚမွာျဖစ္လုိ႕ Bounty Rune က
အသုံးၾကီးၾကီးမားမားမတည့္ဘူးဆုိေပမယ့္ Mid Lane မွာ Bottle အသုံးျပဳတဲ့သူေတြ အတြက္ အဓိကအဆင္ေျပသြားျပီး
ေဘးလမ္းကို Gank ဖုိ႔ အေျခအေနပုိေပးေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိ Rune ၂ ခု ေပၚလာတာဟာ လက္ရွိေျပာင္းသြားတဲ့ Courier
Nerf နဲ႕ ျပန္လည္ ေခ်ပျပီးသားျဖစ္သြားပါတယ္။
Flying Courier
ၤ►Flying Courier ရဲ႕ Base Movement Speed ကုိ 350 မွာ 430 သုိ႔ တုိးျမွင့္ေပးလုိက္ပါတယ္။
►Melee Hero ေတြသာ Flying Courier ကုိ တုိက္ခုိက္မယ္ဆုိရင္ 50% ပုိမုိ Damage သတ္ေရာက္မွာျဖစ္ပါတယ္။
►Speed Burst (R) ရဲ႕ Cooldown ကုိ 40 ကေန 90 Seconds သုိ႔ တုိးျမွင့္လုိက္ပါတယ္။
►Speed Burst (R) ရဲ႕ Duration ကုိ 20 seconds ကေန 4 seconds သုိ႔ ေလ်ာ့ခ်ထားပါတယ္။
►Speed Burst (R) ရဲ႕ Speed ကုိ 522 MS မွ 650 MS သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားလုိက္ပါတယ္။
Melee Hero တစ္ေကာင္အေနနဲ႕ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Courier ကုိယ့္မ်က္စိေရွ႕ကေန ျဖတ္ေျပးသြားရင္ေတာင္ Damage
မမ်ားတဲ့ အေျခအေနမွာ လုိက္သတ္ရတာ ခက္ခဲတဲ့အေျခအေနကို Balance လုပ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။ Flying Courier ရဲ႕ ပုံမွန္
Speed ကုိ 350 ကေန 430 အထိ တုိးျမွင့္ထားျခင္းက သာမန္ Item ပုိ႔ေဆာင္ေရးမွ ေျပာင္းလဲမႈသိပ္မရွိႏုိင္ေပမယ့္ Bottle Run
တဲ့ကစားသမားေတြအတြက္ေတာ့ ပုိမုိခက္ခဲသြားေစမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ Bounty Rune ကုိ ထည့္သြင္းေပးထားတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ဒါေၾကာင့္ Item ပုိ႔ေဆာင္ေရးမွာ Speed Burst ကုိ အသုံးျပဳစရာမလုိေတာ့တဲ့အတြက္ Cooldown မ်ားတဲ့ Speed Burst ကုိ
အေရးမၾကီးရင္ မသုံးတာေကာင္းပါလိမ့္မယ္။ မိမိ Courier အတိုက္ခုိက္ခံရေတာ့မယ့္ အေျခအေနမ်ဴိး (Battle ၾကားထဲ
Courier ေခၚမိတဲ့အခါမ်ဴိး၊ Courier လုိက္အသတ္ခံရတဲ့ အေျခအေနမ်ဴိး) မွာသာ Speed Burst ကုိ အသုံးျပဳသင့္ပါတယ္။
အေရးၾကီးတဲ့ ေနာက္တစ္ခ်က္က Damage Type ျဖစ္ပါတယ္။ အရင္က Internet Journal အတြဲ (၁၅) အမွတ္ (၂၇) မွာ
ေရးခဲ့ဖူးတဲ့ 6 types of Damage မွာ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ Physical, Magical, Pure, Composite, Hp Removal နဲ႕ Universal ဆုိတဲ့
Damage Type ၆ မ်ဴိးထဲက Composite, Hp Removal နဲ႕ Universal ဆုိတဲ့ ေခါင္းစဥ္ ၃ မ်ဴိးကုိ ဖယ္ရွားျပီး Physical,
Magical နဲ႕ Pure ဆုိတဲ့ ေခါင္းစဥ္ ၃ ခုနဲ႕ ေရာေပးထားလုိက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အရင္က Composite, Hp Removal နဲ႕
Universal လုိ႔ သတ္မွတ္ခဲ့တဲ့ အထင္ကရ Ability အခ်ဴိ႕ဟာ ေအာက္ပါ အတုိင္း ေျပာင္းလဲသြားပါတယ္။
► Acid Spray (Alchemist) Composite >> Physical
►Nightmare (Bane) Hp Removal >> Pure
► Wild Axe (Beastmaster) Composite >> Physical
► Doom (Doom) Magical >> Pure
► Echo Slam (Earthshaker) Universal >> Magical
►Midnight Pulse (Enigam) Universal >> Pure
►Diabolic Edict (Tormented Soul) Composite >> Physical
►Aghanim's Laguna Blade (Lina) Universal >> Pure
►Heartstopper (Necrophos) Hp Removal >> Negative Hp Regen
► Land Mine (Techies) Composite >> Physical
►Suicide Squad, Attack! (Techies) Composite >> Physical
► Wave of Terror (Vengiful) Hp Removal >> Pure
►Fatal Bonds (Warlock) Hp Removal >> Same Damage Types
► Last Will (Necronomicon) Pure >> Magical
► Soul Release (Urn of Shadow) Hp Removal >> Pure
ယခင္က Damage အမ်ဴိးအစားကုိ အမ်ဴိးမ်ဴိး ခြဲျခားခဲ့တဲ့အတြက္ မွတ္သားရခက္ခဲေပမယ့္ အခုလို
ေပါင္းစည္းလုိက္တဲ့အခါမွာေတာ့ အေျခခံက်က် လြယ္လြယ္ကူကူ မွတ္သားႏုိင္ေတာ့မွာပါ။
ဒါေၾကာင့္ BkB နဲ႕ Tower ကုိ တုိက္ခုိက္ႏုိင္ခဲ့တဲ့ Composite နဲ႕ Universal အမ်ဴိးအစား Damage မ်ားဟာ အခုခ်ိန္မွာ
Physical Damage ဆုိတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္ကို ေရာက္ရွိသြားျပီး Hero ရဲ႕ Armor, Resistance ကုိ မတြက္ခ်က္ပဲ
တုိက္ခုိက္ခဲ့တဲ့ Hp removal အမ်ဴိးအစားဟာလည္း Pure Damage အမ်ဴိးအစားျဖစ္သြားပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ အရွင္းဆုံးပုံစံအေနနဲ႕
အဆုိပါ Damage ၃ မ်ဴိးကုိ အၾကမ္းဖ်ဥ္းအေနနဲ႕ခြဲျခားႏုိင္ပါတယ္။
Physical >> Armor ေၾကာင့္ ေလ်ာ့သြားႏုိင္ေသာ Damage အမ်ဴိးအစား
Magical >> Magic Resistance ေၾကာင့္ ေလ်ာ့သြားႏုိင္ေသာ Damage အမ်ဴိးအစား
Pure >> Armor ေရာ Magic Resistance ကိုေရာ ထည့္မစဥ္းစားသည့္ Damage အမ်ဴိးအစား
မ်ားျပားလွတဲ့ အေျပာင္းအလဲေတြၾကားမွာ ျမန္မာကစားသမားေတြအၾကဳိက္ဆုံးျဖစ္မယ့္ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုကေတာ့
Remodel Shadow Fiend ပဲျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားစုေသာ ျမန္မာကစားသမားေတြဟာ Nevermore Crazy ေတြျဖစ္ၾကေပမယ့္ ၄
ႏွစ္ေလာက္မေျပာင္းလဲပဲ ရွိခဲ့တဲ့ ဆုိးရြားတဲ့ Model ေၾကာင့္ လူသုံးနည္းခဲ့ေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ သိသိသာသာကုိ
ေကာင္းမြန္တဲ့ Model Rework ေၾကာင့္ ျမန္မာေတြ ေရြးခ်ယ္တဲ့ Carry Hero တစ္ေကာင္ျပန္ျဖစ္လာေတာ့မွာပါ။
ယခင္က ကင္းျမီွးေကာက္မီးကင္ ေခြးေခါင္းၾကီးနဲ႕ Nevermore ပုံစံကုိ ထပ္ျမင္စရာအေၾကာင္းမရွိေတာ့ပါဘူး။
ေနာက္ဆုံးေတာ့လည္း Dota 1 တုန္းက Nevermore ရဲ႕ Model နဲ႕ ေတာ္ေတာ္နီးနီးစပ္စပ္ တူတဲ့ ပုံစံကုိ ျပန္ယူလုိက္ရတာပါပဲ။
Requiem of Soul အသုံးျပဳတဲ့ပုံကလည္း Dota 1 Nevermore ရဲ႕ ကတဲ့ပုံနဲ႕ ခပ္ဆင္ဆင္တူတဲ့အတြက္
ႏွစ္သက္စရာေကာင္းတဲ့အျပင္ Raze အသုံးျပဳတဲ့ပုံေတြနဲ႕ Phyical Attack တုိ႔ရဲ႕ Particle Effect ေတြကုိလည္း ေသေသခ်ာခ်ာ
ျပန္ျပင္ထားတာက ျမန္မာကစားသမားေတြ အၾကဳိက္ျဖစ္မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။
ေလာေလာဆယ္ ဒီေဆာင္းပါးေရးေနတုန္းမွာပဲ Nevermore ရဲ႕ Demon Eater Arcana ကုိ ဝယ္ဖုိ႔ လာေျပာတဲ့ Friend ၆
ေယာက္ေတာင္ရွိပါတယ္။
ျမန္မာကစားသမားေတြအတြက္ေတာ့ Nevermore Arcana ရွိတာဟာ ဂုဏ္ယူစရာ ကိစၥတစ္ခုလုိေတာင္ ျဖစ္လာမလားပဲ။
The Demon Eater Arcana ရဲ႕ Ultimate အသုံးျပဳပုံက ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ သြင္ျပင္မ်ဴိးရွိတာေၾကာင့္ လက္ရွိေပါက္ေစ်း
37.61$ မွာ ဝယ္သင့္မဝယ္သင့္ ဆုံးျဖတ္ဖုိ႔ တုိက္တြန္းလုိပါတယ္။
က်န္ေနေသးတဲ့ ေျမာက္မ်ားစြာေသာ Changelogs မ်ားျဖစ္တဲ့ Roshan Place, Map Change, New Bounty Rune, New
Item Crimson Guard, New Aghanim’s Heroes, New Model of Shadow Fiend, Damage Type Change, Hero
Reworks နဲ႕ Item Reworks အစရွိတာေတြကုိလည္း အပုိင္းေတြ ခြဲျပီး တင္ေပးသြားပါဦးမယ္။
Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha ©
No comments:
Post a Comment