Blogroll

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Wednesday, October 8, 2014

v6.82 changelogs Part-2




• Abbadon
~ Mist Coil ရဲ႕ Manacost ကုိ ပုံေသ 75 မွ 50/60/70/80 သုိ႔ေျပာင္းလဲထားပါတယ္။

• Alchemist
~ Acid Spary ကုိ Composite အမ်ဴိးအစားမွ Physical အမ်ဴိးအစားသုိ႕ေျပာင္းလဲထားပါတယ္။
~ Acid Spray ရဲ႕ Armor Reduction ကုိ 3/4/5/6 မွ 4/5/6/7 သုိ႔တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။



• Anti-Mage
~ ကစားပြဲအစအတြက္ Strength ကုိ 20 Strength မွ 22 Strength သုိ႔တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

• Axe
~ Counter Helix ရဲ႕ % ကုိ 17% မွ 20% သုိ႔တုိးျမွင့္လုိက္ပါတယ္။
~ Culling Blade (Ultimate) ကုိ Linken Sphere ျဖင့္ ကာကြယ္ႏုိင္ပါတယ္။

• Bane
~ Aghanim's Scepter ဆက္ထားတဲ့ Bane က Ultimate အသုံးျပဳေနခ်ိန္တြင္ Bane ကုိ Physical လာေရာက္တုိက္ခုိက္တဲ့
သူတုိင္းကုိ လက္ရွိယူထားတဲ့ Nightmare အဆင့္အတုိင္း ျပန္လည္ အိပ္ထားေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။

• Batrider
~ Flaming Lasso ရဲ႕ Cooldown ကုိ 90/70/50 မွ 90/75/60 သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ပါတယ္။

• Beastmaster
~ Wild Axes ရဲ႕ Damage type ကုိ Composite မွ Physical သုိ႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ပါတယ္။
~ Wild Axes ရဲ႕ Damage ကုိ 90/120/150/180 မွ 70/100/130/160 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါတယ္။
~ Ultimate Primal Roar ကုိ ေနာက္ျပန္လြင့္မယ့္ AoE ကုိ 250 မွ 300 သုိ႔တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။
~ Primal Roar ရဲ႕ ေနာက္ျပန္လြင့္မယ့္ Damage ဟာ တည္ျပီး အသုံးခံရတဲ့ သူအေပၚသတ္ေရာက္မယ့္
Damage နဲ႕ အတူတူ ျဖစ္သြားပါမယ္။
~ Primal Roar ရဲ႕ ေနာက္ျပန္လြင့္မယ့္ အကြာအေဝးကုိ 240 မွ 300 သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။
~ Primal Roar ရဲ႕ ေနာက္ျပန္လြင့္မယ့္ ၾကာခ်ိန္ကုိ 0.4 second မွ 0.6 second သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

• Bloodseeker
~ Captain Mode ကေန ဖယ္ရွားလုိက္ပါတယ္။
~ Base Movement Speed ကုိ 300 ကေန 290 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်လုိက္ပါတယ္။

~ Blood Rage
~ (Blood Bath မရွိေတာ့တဲ့အတြက္ အခုေျမပုံအသစ္မွာ ေသြးျပန္တက္ခ်င္ရင္ Blood Rage ကုိ အသုံးျပဳျပီး
တုိက္ခုိက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ kill တစ္ခုခုကုိ လုပ္နုိင္မွ ေသြးျပန္တက္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
- Cooldown 12/10/8/6
- ၾကာခ်ိန္ 9/10/11/12
- Mana Cost 0 ကုန္က်မွာျဖစ္ျပီး Ally ေရာ Enemy ပါ အသုံးျပဳလုိ႔ရပါတယ္။
~ အသုံးျပဳခံရတဲ့ Unit ဟာ ေကာင္းက်ဴိးေရာ ဆုိးက်ဴိးပါ တြဲျပီးရရွိပါမယ္။
~ ေကာင္းက်ဴိး **
- Physical Damage 25/30/35/40% ပုိတုိးသြားပါမယ္။
- အတင္ခံထားရတဲ့ Duration အတြင္းမွာ Unit, Hero တစ္ခုခုကုိ ခ်ိန္စားႏုိင္ခဲ့ရင္
အဆုိပါ Unit ရဲ႕ 25% ေသာ Hp ကုိ ေသြးအေနနဲ႕ ျပန္ျပည့္ပါမယ္။ (Blood Bath ျပည့္သလုိမ်ဴိး)
~ ဆုိးက်ဴိး **
- မိမိေပၚသတ္ေရာက္မယ့္ Damage Taken 25/30/35/40% ပုိတုိးသြားပါမယ္။
(ေနာက္ထပ္ခြ်င္းခ်က္တစ္ခုအေနနဲ႕ အတင္ခံရတဲ့ Unit ဟာ Enemy ျဖစ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ အဆုိပါ Hero ကုိ သတ္လုိက္နုိင္မယ့္ Ally
ဟာ 25% Hp Restore ျပည့္ပါမယ္။)

~ Blood Rite
- AoE Ability တစ္ခုျဖစ္သြားျပီး အသုံးျပဳလုိက္တဲ့ေနရာမွာ မ်က္လုံးပုံၾကီးေပၚလာမွာျဖစ္ပါတယ္။
အဆုိပါ ပုံကုိ တစ္ဖက္အသင္းကလည္း ျမင္ရမွာျဖစ္ျပီး ၃ စကၠန္႔ၾကာမွ ထေပါက္ပါမယ္။
- ထေပါက္တဲ့အခ်ိန္မွာ AoE အတြင္းမွာရွိတဲ့ Unit အားလုံးဟာ 120/160/200/240 Pure Damage သတ္ေရာက္မွာျဖစ္ျပီး
3/4/5/6 seconds Silent ျဖစ္မွာျဖစ္ပါတယ္။

~ Thirst
- HP 30% ေအာက္ေရာက္သြားတဲ့ Hero ေတြကုိသာ Vision ရရွိေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
- Thirst ေၾကာင့္ ျမင္ေနရတဲ့ Enemy ဟာ သ႔ူကုိျမင္ေနရျပီဆုိတာ သိႏုိင္မယ့္ buff တစ္ခု ေပၚလာပါမယ္။
- ေလ်ာ့သြားတဲ့ Hp ဟာ အခ်ဴိးအစားေပၚမူတည္ျပီး Thirst ေၾကာင့္ရရွိလာမယ့္ MS နဲ႕ Damage ဟာလည္း တုိးေနမွာျဖစ္လုိ႕
ယခင္ကလုိ 50% ေအာက္ေရာက္မွ MS နဲ႕ Dmg တက္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘဲ ျမင္ေနရတဲ့ Enemy ေတြရဲ႕HP ဟာ 100%
ထက္နည္းတဲ့အေျခအေနျဖစ္တာနဲ႕ Bloodseeker ကုိ Bonus MS Dmg ေတြရရွိေစေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
- Bonus Speed နဲ႕ Damage ရဲ႕ပမာဏကုိ 5/15/25/35 မွ 10/20/30/40 သုိ႔တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

~ Rupture
- Rupture ရဲ႕ သုံးသုံးခ်င္းမွာ ထိမယ့္ Damage မပါဝင္ေတာ့ပါဘူး။
- Rupture ရဲ႕ Duration ကုိ 7/8/9 မွ 12 သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။
- Rupture ရဲ႕ Cooldown ကုိလည္း 70/60/50 မွ ပုံေသ 60 Seconds သုိ႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။

• Bounty Hunter
~ Track အတင္ခံထားရတဲ့ Enemy ေတြဟာ 900 AoE အတြင္းမွာ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ခ်ိတ္ဆက္ေနမယ္ဆုိရင္
Shuriken Toss ဟာ တစ္ခ်က္စီ Bounce ခုန္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

• Brewmaster
~ Draken Brawler ရဲ႕ က်ိန္းေသေပါက္ Critical နဲ႕ Miss Chance ရဲ႕ Cooldown ကုိ 10 Second မွ 16/14/12/10
သုိ႔ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။

• Broodmother
~ Spin Web ဟာ ယခင္ကလုိ ပုံေသ Cooldown 30 second ပုံစံမဟုတ္ေတာ့ပဲ Stone Remnant ကဲ့သုိ႔ 40 Seconds ကုိ
တစ္ခါျပည့္တဲ့ Charge ပုံစံျဖစ္သြားပါတယ္။ Charge အေရအတြက္ကေတာ့ 1/2/3/4 charge ရရွိမွာျဖစ္ျပီး အမ်ားဆုံး
ေထာင္ထားနုိင္တဲ့ ပင့္ကူအိမ္အေရအတြက္ ကေတာ့ ယခင္အတုိင္း 2/4/6/8 web ပဲျဖစ္ပါတယ္။
~ တုိက္ခုိက္မႈတစ္ခုခု ခံရျပီးေနာ္က Spin Web ထဲမွာေနရင္း Invisible ျဖစ္ေစမယ့္ Fade Time ကို 3 seconds ကေန 6
second သုိ႔တုိးျမွင့္လုိက္ပါတယ္။
~ Fade Time ၾကာသြားေပမယ့္ Spin Web ထဲမွာေနျပီး Invisible ျဖစ္သြားျပီဆုိရင္ေတာ့ Bonus Movement Speed ဟာ
ပုံမွန္ 20%/25%/30%/35% MS Bonus ထက္ 40%/50%/60%/70% MS Bonus ကုိ ရရွိေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
~ အဆုိပါ Bonus နဲ႕ ေက်ာ္ခြသြားႏုိင္တဲ့ Phase Effect ဟာ Spiderling ေတြကုိပါ ရရွိေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
~ Spin Web တစ္ခုခ်င္းစီမွာ ထုိ web ကုိစိတ္ၾကိဳက္ ဖ်က္ဆီးပစ္ႏုိင္တဲ့ Ability တစ္ခုပါဝင္လာပါတယ္။
~ ရွိျပီးသား Spin Web တစ္ခုနားမွာ ေနာက္ထပ္ Spin Web အသစ္တစ္ခုကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႔အတြက္ကုိေတာ့ Global Cast
Range ေပးထားပါတယ္။
~ Broodmother ဟာ Spin Web အတြင္းကေန free pathing အေျခအေနမွ အျပင္ဘက္ကုိ ထြက္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ အနီးနားမွာ
ရွိတဲ့ သစ္ပင္ေတြကုိ ဖ်က္ဆီးပစ္ပါလိမ့္မယ္။
(Changelogs မွာ ဒီအတုိင္းေရးထားေပမယ့္ အဲဒီ့ အပုိင္းကုိ သိပ္နားမလည္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ စမ္းၾကည့္တာေတာ့
Broodmother က Spin Web အျပင္ကုိ ထြက္တဲ့အခါမွာ အဆုိပါ ေနရာမွာ သစ္ပင္ေတြ ရွိမယ္ဆုိရင္ သစ္ပင္ၾကားထဲ
ညပ္သြားျပီး ေနရာအနည္းငယ္ ဟ သြားရင္ေတာင္ သစ္ပင္ေတြကုိ မဖ်က္ဆီးတဲ့အျပင္ ခုနက ထြက္လာတဲ့ Spin Web ထဲကုိ
ျပန္ဝင္လုိ႔ မရေတာ့တာကုိေတြ႕ရပါတယ္။ မွားေကာင္းမွားႏုိင္ပါတယ္။ အဲ့လုိ မဟုတ္ဘူးဆုိရင္လည္း ေျပာၾကပါဦး။)

• Centaur Warrunner
~ Ultimate Stampede ရဲ႕ Mana Cost ကုိ 80 မွ 100 သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

• Chaos Knight
~ Ultimate Phantasm ရဲ႕ ၾကာခ်ိန္ကုိ 24 seconds မွ 34 Seconds သုိ႕ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

• Chen
~ Penitence ရဲ႕ ၾကာခ်ိန္ကုိ ပုံေသ 7 seconds မွ 5/6/7/8 သုိ႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Penitence ရဲ႕ Slow, Amplification ကုိ 8/16/24/32% မွ 14/18/22/26% သုိ႔ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Penitence ေၾကာင့္အပုိထိမယ့္ Amplification Damage ဟာ Physical Damage အမ်ဴိးအစားျဖစ္ပါတယ္။
~ Penitence ရဲ႕ Cast Range ကုိ 600 မွ 800 သုိ႔ တုိးျမွင့္သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Holy Persuasion ကုိ Spell Immunity Unit ေတြကုိ အသုံးျပဳႏုိင္သြားပါျပီ။
~ Aghanim's Scepter ဆက္ထားမယ္ဆုိရင္ Ancient Creeps ေတြကုိပါ ညဳိ႕ႏုိင္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
- Hand of God ၁ ဆင့္ = Ancient Creep ၁ ေကာင္
- Hand of God ၂ ဆင့္ = Ancient Creep ၂ ေကာင္
- Hand of God ၃ ဆင့္ = Ancient Creep ၃ ေကာင္

• Clinkz
~ Searing Arrows ဟာ Orb Effect မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။

• Clockwerk
~ Ultimate Hookshot ဟာ Neutral Creep ေတြကုိပါ ခ်ိတ္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။

• Crystal Maiden
~ Frostbite (E) ဟာ 0.5 second ကုိ 50 Damage ႏႈန္းနဲ႕ သတ္ေရာက္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
~ Ultimate Freezing Field ရဲ႕ AoE ကုိ 230 မွ 250 သုိ႔ တုိးျမွင့္သတ္မွတ္ထားပါတယ္။

• Dark Seer
~ @_@

• Dazzle
~ Aghanim's Scepter ဆက္ထားရင္ Weave ရဲ႕ Armor Reduction ပမာဏကုိ ယခင္ 1/1.25/1.5 မွ 1.25/1.5/1.75 သုိ႔
တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

• Death Prophet
~ Ultimate Exorcism ရဲ႕ Cooldown ကုိ 115 seconds မွ 135 seconds သုိ႔ တုိးျမွင့္ထားပါတယ္။

• Doom
~ Aghanim's Scepter မပါဝင္ဘူးဆုိရင္ Doom ရဲ႕ Ultimate Doom ဟာ Passive Ability ေတြကုိ မဖ်က္ေတာ့ပါဘူး။
(ဥပမာ - Phantom Assassin ရဲ႕ Blur)
~ Doom ရဲ႕ Ability Cast Point ကုိ 0.3 second မွ 0.5 second သုိ႔တုိးျမွင့္လုိက္သျဖင့္ ယခင္ကထက္ Spell Cast က
ပုိၾကာသြားေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။

• Drow Ranger
~ Frost Arrow ရဲ႕ MS Slow ဟာ 11/24/37/60 သုိ႔ 15/30/45/60 ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။

• Earth Spirit
~ Aghanim's Scepter ဆက္လုိ႔ ရပါျပီ။
- Enchant Remnant
~ Hero Unit တစ္ခုကုိ Stone Form ေျပာင္းလဲ ပစ္လိုက္မွာျဖစ္ပါတယ္။
~ အဆုိပါ Stone Form ျဖစ္သြားတဲ့ Unit ဟာ ၃ စကၠန္႔ခန္႕ Invulnerable ျဖစ္သြားမွာျဖစ္ျပီး ၃ စကၠန္႔ၾကာျပီးေနာက္ 300 AoE
ပတ္လည္ကို 300 Damage သတ္ေရာက္ေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
~ Ally Enemy အကုန္သုံးလုိ႔ရျပီး အဆုိပါ Stone Form ျဖစ္သြားတဲ့ Unit ကုိ Boulder Smash, Geomagnetic Grip, Rolling
Boulder တုိ႔နဲ႕ တြဲဖက္သုံးႏုိင္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
~ Boulder Smash ကုိ ေျမၾကီးေပၚေထာက္သုံးပါက 200 AoE အတြင္းက အနီးဆုံး Stone Remnant ကုိ
သတ္ေရာက္ေစမွာျဖစ္ျပီး မိမိေထာက္လုိက္တဲ့ ေျမေနရာရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္အတုိင္းအေနာက္ဘက္ကုိ လႊင့္သြားေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
~ Boulder Smash ေၾကာင့္ လြင့္သြားတဲ့ Stone Remnant ရပ္မသြားမခ်င္း Cooldown လည္သြားမွာမဟုတ္ပါဘူး။
~ Geomagnetic Grip ရဲ႕ Silence ကုိ 2/3/4/5 ကေန 2.5/3/3.5/4 သုိ႔ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Geomagnetic Grip ရဲ႕ Damage ကုိ 100/150/200/250 မွ 50/125/200/275 သုိ႔ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ပါတယ္။
~ Geomagnetic Grip ရဲ႕ Ally ကုိ ဆြဲတဲ့ Speed ကုိ 1000 မွ 600 သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ပါတယ္။
~ Stone Remnant ရဲ႕ Range ကုိ 1400 မွ 1100 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်ပါတယ္။
~ Stone Remnant ဟာ Chronosphere ကုိ ေက်ာ္မသြားႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။
~ Stone Remnant ကုိ အေမွာင္ထဲမွာလည္း ျမင္ရပါေတာ့မယ္။
~ Ultimate Magnetize ရဲ႕ Search AoE ကုိ 300 မွ 400 သုိ႔ တုိးျမွင့္ပါတယ္။
~ Ultimate Magnetize အတြင္းမွာရွိတဲ့ Stone Remnant ေပ်ာက္သြားမယ့္အခ်ိန္ကုိ 5 seconds မွ 8 seconds
သုိ႔တုိးျမွင့္ပါတယ္။

• Earthshaker
~ Fissure ဟာ ေျမၾကီးေထာက္သုံးရတဲ့ Point Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
~ Fissure ကုိ Linken's Sphere မကာေတာ့ပါဘူး။

• Elder Titan
~ Aghanim's Scepter အသုံးျပဳလုိ႔ရပါျပီ။
~ Aghanim's ဆက္ထားခ်ိန္တြင္ Ultimate Earth Splitter ဟာ Slow နဲ႕ Disarm ကုိပါ သတ္ေရာက္ေစမွာျဖစ္ျပီး ၾကာခ်ိန္ကုိ
3/4/5 ကေန 4/5/6 သုိ႔ တုိးျမွင့္သြားပါမယ္။
~ Natural Order ရဲ႕ Base Armor Reduction ကို 25/50/75/100% မွ 40/60/80/100% သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ပါတယ္။
~ Natural Order ရဲ႕ Base Magic Resistance Reduction ကုိ 8/16/25/33% မွ 12/19/26/33% သုိ႔
ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ပါတယ္။

• Enchantress
~ Base Movement Speed ကုိ 310 မွ 315 သုိ႔ တုိးျမွင့္ပါတယ္။

• Enigma
~ Midnight Pulse ရဲ႕ Cooldown ကုိ 25 seconds မွ 35 seconds သုိ႔ တုိးျမွင့္သတ္မွတ္ပါတယ္။
~ Black Hole ရဲ႕ Max Damage ကုိ 60/100/140 မွ 50/100/150 သုိ႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ပါတယ္။
~ Black Hole ရဲ႕ Max Damage AoE ကုိ 150 မွ 200 သုိ႔ တုိးျမွင့္ေပးထားပါတယ္။
~ Black Hole ရဲ႕ Min Damage ကုိ 30/50/70 မွ 25/50/75 သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Black Hole ရဲ႕ Min Damage AoE ကုိ 500 မွ 400 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်ေပးထားပါတယ္။
~ Black Hole ရဲ႕ Mana Cost ကုိ 250/350/450 မွ 275/350/425 သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။

• Faceless Void
~ Chronosphere AoE ကုိ 450 မွ 425 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်ထားပါတယ္။
~ Chronosphere ရဲ႕ Flying Vision ကုိ 1000 မွ 425 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်ထားပါတယ္။
~ Chronosphere ဟာ Passive Ability ေတြကို မဖ်က္ေပးေတာ့ပါဘူး။ (ဥပမာ - PA ရဲ႕ Blur)
~ Chronosphere ရဲ႕ ၾကာခ်ိန္ျပီးဆုံးသြားရင္ အပုိအေနနဲ႕ ဆက္လက္ရပ္တန္႔ေနမယ့္ 0.5 second ကို ဖယ္ရွားထားပါတယ္။

• Gyrocopter
~ Homing Misslie ရဲ႕ Max Damage ကုိ 110/220/330/440 မွ 125/250/375/500 သုိ႔ ျမွင့္တင္ထားပါတယ္။

• Huskar
~ Inner Vitality cooldown ကုိ 25 to 25/22/19/16 သုိ႔ ေလွ်ာ့ခ်ထားပါတယ္။
~ Berserker's Blood ရဲ႕ Attack Speed Bonus ပုံစံကုိ 8/12/16/20 မွ 14/16/18/20 သုိ႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Ultimate Life Break ရဲ႕ Cooldown ကုိ 45/30/15 to 12 ေလ်ာ့ခ်ေပးထားပါတယ္။
~ Life Break Damage ကုိ 50% မွ 35% သုိ႔ ေလ်ာ့ခ်ေပးထားပါတယ္။
~ Aghanim's Scepter Life Break Damage ကေတာ့ အရင္အတုိင္း 65% ရွိပါမယ္။
~ Life Break ေၾကာင့္ မိမိကုိယ္ကုိယ္ျပန္ထိမယ့္ Damage ကုိေတာ့ 40/35/30% ကေန 35%
သုိ႔ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Life Break ရဲ႕ Slow ၾကာခ်ိန္ကုိ 5 second မွ 4/5/6 သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~ Life Break ရဲ႕ Slow ပမာဏကုိ 50% မွ 40/50/60% သုိ႔ ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hero Changelogs မွာ သိသိသာသာေျပာင္းသြားတဲ့ အခ်က္ေတြကေတာ့
- Flying Vision ေတြကုိ ေလ်ာ့ခ်ျခင္း
- Ally ေပၚ အသုံးျပဳႏုိင္တဲ့ Ability ေတြအားလုံးနီးပါးက Magic Immune အေျခအေနမွာပါ အသုံးျပဳနုိင္ျခင္း နဲ႕
- Passive Ability ေတြကုိ Ignore လုပ္တဲ့ Ability ေတြကုိ ေလ်ာ့ခ်ျခင္းတုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Part 3 ကုိ ေစာင့္ေပးလုိ႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha ©

No comments:

Post a Comment

Followers