Blogroll

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Thursday, October 16, 2014

Riki The Stealth Assassin


(Rekindling Soul Update)

၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၂၄ ရက္ေန႔မွာ မိတ္ဆပ္ခဲ့တဲ့ Dota 2 v6.82 (The Rekindling Soul Update) မွာေတာ့ Riki ကုိ ယခင္ ေခတ္အဆက္ဆက္က ေတြ႕ရွိခဲ့ၾကတဲ့ Permanent Invisibility ကုိ Ultimate Ability အျဖစ္ကေန ဖယ္ရွားခဲ့ျပီး Lvl 1 မွာကတည္းက စယူလုိ႔ရတဲ့ Basic Ability တစ္ခုအျဖစ္ေျပာင္းလဲခဲ့ျပီး Ultimate ကုိေတာ့ ယခင္က Basic Ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Blink Strike ကုိ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ေပးလုိက္ပါတယ္။ Blink Strike ဟာ Ultimate Ability တစ္ခုျဖစ္သြားတာေၾကာင့္
သာမန္ Blink Ability ေတြလုိ ရုိးရုိးရွင္းရွင္းမဟုတ္ေတာ့ဘဲ ပုိမုိထိထိေရာက္ေရာက္အသုံးျပဳႏုိင္ေတာ့မွာျဖစ္လုိ႕ Riki ဟာ လာရာဝင္တဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္လာေတာ့မလားဆုိတာေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ရေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။


Dota 2 ကို account အသစ္တစ္ခုဖြင့္ျပီး ေဆာ့တဲ့ သူေတြအတြက္ အျမင္ရဆုံး Hero တစ္ေကာင္ကုိ ေရြးခ်ယ္ေပးပါဆုိရင္ေတာ့ Riki The Stealth Assassin ကုိ ပထမဆုံး သတိထားမိမွာအေသအခ်ာပါပဲ။ Riki ဟာ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ ကစားသမားမ်ား ေဆာ့တဲ့ ကစားပြဲမွာ ထုတ္ဖုိ႔မလြယ္ကူတဲ့ Counter လုပ္ရလြယ္တဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ေပမယ့္ Ally သိပ္မမိတဲ့ Low Level မွာေတာ့ ေရြးခ်ယ္ဖုိ႔အေကာင္းဆုံးနဲ႕ Hero သတ္ရအလြယ္ကူဆုံးျဖစ္တဲ့အျပင္ မိမိကုိယ္ကုိအားကုိးျပီး ေဆာ့ကစားႏုိင္တဲ့ Agility Carry Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။ Stealth Assassin ကုိ Publish Match ေတြမွာ လူၾကဳိက္မ်ားလာရတဲ့ အဓိက အခ်က္ကေတာ့ သူ႕ရဲ႕ Trademark Ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Ultimate Permanent Invisibility ကုိ အဆင့္ျမွင့္ေပးလုိက္တ့ဲ v6.79 ေျမပုံကေန စတင္ခဲ့ျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ Carry Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ေပမယ့္ Antimage, Drow Ranger တုိ႔ကဲ့သုိ႔ Hard Carry မဟုတ္ဘဲ အေစာပုိင္း Battle ဝင္ႏုိင္စြမ္းအသင့္အတင့္ရွိတဲ့အျပင္ Riki ဟာ Dota 1 မွာ “Rikimaru” ဆုိတ့ဲနာမည္ကုိ အသုံးျပဳခဲ့ေပမယ့္ အဆုိပါနာမည္က Playstation 1 ေခတ္က နာမည္ၾကီး Game တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Tenchu Game Series က အဓိက ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕ နာမည္ကုိ ယူသုံးထားတာျဖစ္လုိ႔ မူပုိင္ခြင့္လြတ္လြတ္ကင္းကင္းျဖစ္ေစဖုိ႔အတြက္ Riki ဆုိတဲ့ နာမည္ကုိေျပာင္းလဲေခၚဆုိခဲ့ျခင္းပဲဲျဖစ္ပါတယ္။

Smoke Screen

ကေတာ့ တစ္ဆင့္ထက္တစ္ဆင့္ ပုိပိုယူလာရင္ Aoe နဲ႕ Miss Chance လုိက္ျပီးတုိးလာပါတယ္။ ၾကာခ်ိန္ နဲ႕ Slow ကေတာ့ ပထမ တစ္ဆင့္နဲ႕ အတူတူပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ဒီ Ability ကုိ အေစာပုိင္း မ်ားမ်ားမယူဖုိ႔ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။ အေစာပုိင္းမွာ သင္ Smoke ခင္းလည္းပဲ သင့္အတြက္ အက်ဴိးအျမတ္ မ်ားမ်ားမရွိဘူးလုိ႔ ထင္ပါတယ္။ Smoke က Stun မပါတဲ့အတြက္ Portal ဖ်က္လုိ႔မရတဲ့အျပင္ Aoe 325 မေရာက္မခ်င္း သုံးလုိ႔ သိပ္မေကာင္းေသးတဲ့ အခ်က္လဲရွိပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Riki ဟာ Intelligence Grow အရမ္းနည္းပါတယ္။ Blink Strike အျပင္တျခား Ability ကုိ သုံးဖုိ႔ သိပ္အေျခအေနမေပးဘူးလုိ႔ ယူဆတဲ့အတြက္ ၁ ဆင့္ေလာက္ပဲ အေစာပိုင္းမွာ ယူထားရင္ လုံေလာက္မွာပါ။ သင္က Diffusal Blade ထည့္မယ့္ Riki ဆုိရင္ေတာ့ အသုံးတည့္ပါတယ္။ Smoke ခင္းျပီးျပီးခ်င္းပဲ Purge တင္လုိက္ရင္ Smoke ထဲက မထြက္နုိင္ခင္ Hero တစ္ေကာင္ကို အေပ်ာက္ေဖ်ာက္နုိင္တဲ့အခြင့္အေရးေတြ ရွိပါလိမ့္မယ္။

Permanent Invisibility

Riki ရဲ႕ Trademark တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Permanent Invisibility ကုိ v6.79 ေျမပုံမွာေျပာင္းလဲျပီးတဲ့ေနာက္မွာ လူၾကဳိက္မ်ားလာတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း Riki ကုိ Captain Mode ကစားပြဲေတြမွာ ေတြ႕ရဖုိ႔ ခက္ခဲေနဆဲပါပဲ။ ဒီအပုိင္းမွာ ထူးျခားခ်က္တစ္ခ်က္က Permanent Invisibility ဟာ Physical ခုတ္လုိက္တာက လြဲလုိ႕Item နဲ႕ Ability ေတြသုံးရင္ ကုိယ္ေပၚမလာတဲ့ အခ်က္ေၾကာင့္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ပဲ Etheral Blade + Dagon နဲ႕ ေဆာ့တဲ့ ပုံစံကုိ လူေတြ စဥ္းစားမိလာၾကပါတယ္။ အဆုိပါ Item ၂ ခုအတြက္ ကုန္က်မယ့္ စားရိတ္ကုိ အျခား မိမိရဲ႕ Physical Damage အတြက္အက်ဴိးရွိမယ့္ Item ေတြ ေရြးခ်ယ္သင့္တယ္လုိ႔ ယူဆပါတယ္။ Permanent invisibility ဟာ item ေတြသုံးရင္ ကိုယ္မေပၚတဲ့အတြက္ Manta Style သုံးလုိက္တဲ့အခါမွာလဲ ကုိယ္မေပၚတဲ့အျပင္ ထြက္လာတဲ့ illusion ၂ ေကာင္ကိုပါ ကိုယ္ေပ်ာက္ေနေစပါတယ္။ အဆုိပါ Invisible Illusion ၂ ေကာင္ကုိ မိမိအသင္းအတြက္ Observer အေနနဲ႕လည္း အသုံးျပဳႏုိင္ပါတယ္။

ယခုေနာက္ဆုံးထြက္ v6.82 changelog မွာေတာ့ Permanent Invisibility ဟာ Ultimate Ability တစ္ခုမဟုတ္ေတာ့ဘဲ ပြဲစထြက္ကတည္းက ယူလုိ႔ရတဲ့ Ability တစ္ခုအျဖစ္ေျပာင္းလဲသြားျခင္းဟာ Dota ကစားသမားေတြအတြက္ေတာ့ ၾကီးမားတဲ့အေျပာင္းအလဲတစ္ခုျဖစ္ေစမွာအေသအခ်ာပါပဲ။ ယခင္ Ultimate အေနနဲ႕ ရွိစဥ္တုန္းက Permanent Invisibility ဟာ Fade Time 3/2/1 second ရွိခဲ့ေပမယ့္ Basic Ability တစ္ခုျဖစ္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ Fade Time ဟာ 8/6/4/2 second ဆုိျပီးသိသိသာသာေျပာင္းလဲသြားခဲ့ပါတယ္။ Riki ဟာ Permanent Invisibility ေၾကာင့္ ကုိယ္ေပ်ာက္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ 4/5/6/7 HP regeneration per second ကို ရရွိေနမွာျဖစ္လုိ႕ ဒီ Ability ဟာ ကစားပြဲအေျခအေနအရ ေစာေစာသာ တင္ထားခဲ့မယ္ဆုိရင္ Slark လုိမ်ဴိး Hp Regen အတြက္ မပူရတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ေစမွာပါ။ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ အဆုိပါ Permanent Invisibility ေၾကာင့္ရရွိလာမယ့္ HP Regen ဟာ Riki ကုိယ္တုိင္ တုိက္ခုိက္မႈတစ္ခုခုျပဳလုပ္ျပီး ကုိယ္ေပၚသြားမွသာ ရပ္တန္႔သြားမယ္ဆုိတဲ့အခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Riki ဟာ တစ္ဖက္အသင္းက Sentry, Dust အသုံးျပဳျပီး Riki ကုိ ျမင္ေတြ႕ရတာနဲ႕ HP Regen ဟာ ရပ္တန္႔သြားမွာမဟုတ္ဘဲ ဆက္လက္ရရွိေနမွာျဖစ္လုိ႔ Riki က တုိက္ခုိက္မႈတစ္ခုကုိ ျပန္လည္မျပဳလုပ္မျခင္း 7 Hp Regen ကုိ ရရွိေနမယ့္အခ်က္ကေတာ့ Slark ရဲ႕ Hp Regen ထက္အားသာတဲ့အခ်က္တစ္ခုျဖစ္ေစမွာပါ။

Backstab

အမ်ားစုေသာ Stealth Assassin ကစားသမားေတြဟာ ယခင္ ေျမပုံေဟာင္းတုန္းကတည္းကBackstab ကုိ lvl 7 မွာ ဂိတ္ဆုံးယူၾကပါတယ္။ ပထမ အေနနဲ႕lvl 7 Riki ကုိ Smoke (၁ ဆင့္) Blink (၁ ဆင့္) Backstab (၄ ဆင့္) Permanent Invisibility (၁ ဆင့္) ဆုိျပီးတြက္ခ်က္ၾကည့္ပါမယ္။ ဘာ Item မွ ထည့္မစဥ္းစားပါဘူး။ lvl 7 မွာ Stealth ရဲ႕ Agility ဟာ 54.3 Agi ရွိပါတယ္။ Physical Damage ကေတာ့ 68~72 Damage ရွိပါတယ္။ပွ်မ္းမွ်အေနနဲ႕ 70 Damage နဲ႕ လုိ႔သတ္မွတ္ထားျပီးBackstab ၄ ဆင့္ယူျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ မိမိရဲ႕ ရွိတဲ့ Agility ရဲ႕ 1.25 အဆကုိ Physical Damage နဲ႕ေပါင္းျပီးထိမွာျဖစ္လုိ႕ ရွိတဲ့ Agility 54.3 အတြက္ 54.3 x 1.25 = 67.875 Damage တိတိထိပါလိမ့္မယ္။ ဒါဆုိရင္ စုစုေပါင္း Blink တစ္ဆင့္ ကုိပါ ထည့္တြက္ရမယ္ဆုိရင္ 70 + 67.875 + 30 = 167.875 Damage ထိပါလိမ့္မယ္။ Riki ရဲ႕ Attack speed ကုိ Item မပါပဲ တြက္မယ္ဆုိရင္ 0.9 second တုိင္းမွာ တစ္ခ်က္ခုတ္မယ္လုိ႔ အေျဖထြက္ပါတယ္။ ေယဘုယ်အားျဖင့္ မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့ ရန္သူတစ္ေကာင္ကုိ 10 seconds အတြင္း 0.9 second မွာ တစ္ခ်က္ႏႈန္းနဲ႕ စုစုေပါင္း ၁၁ ခ်က္ခုတ္ပါမယ္။ Blink Strike ရဲ႕ cooldown က 20 seconds ရွိတဲ့အတြက္ ၁ ခါပဲသုံးမယ္လုိ႔ တြက္ခ်က္မယ္ဆုိရင္ ပထမ ခုတ္ခ်က္မွာ 167.875 Damage ထိမယ္ဆုိေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ က်န္တဲ့ ၁၀ ခ်က္မွာ တစ္ခ်က္ကုိ 137.875 Damage ထိပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ 10 seconds မွာ Riki တုိက္ခုိက္မယ့္ စုစုေပါင္း Damage ဟာ167.875 + (137.875 x 10) = 1546.625 Damage ႏႈန္းအထိ သတ္ေရာက္ေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ lvl 7 Riki ကုိ Smoke (၁ ဆင့္) Blink (၄ ဆင့္) Backstab (၁ ဆင့္) Permanent Invisibility (၁ ဆင့္) ဆုိတဲ့ ပုံစံနဲ႕တြက္ခ်က္ၾကည့္မည္ဆုိပါက Agility 54.3 ကုိ 0.5 နဲ႕ေျမွာက္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ 27.25 Damage က Backstab အေနနဲ႕ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Physical တစ္ခ်က္တုိင္းမွာ 70 + 27.25 = 97.25 Damage သတ္ေရာက္မွာျဖစ္ျပီး Blink Strike က ၁၀ စကၠန္႔မွာ ၂ ခ်က္ခုန္လုိ႕ရမွာျဖစ္လုိ႕ စုစုေပါင္း 240 Damage နဲ႕၁၀ စကၠန္႔မွာ ၁၁ ခ်က္ ခုတ္မွာျဖစ္လုိ႕ Blink Strike ၂ ခ်က္ပါထည့္တြက္လုိက္ရင္ 240 + (97.25 x 11) = 1309.75 Damage ျဖစ္ပါတယ္ ။

ယခု ေျမပုံအသစ္မွာေတာ့ Blink Strike ဟာ Ultimate Ability တစ္ခုျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ Backstab ကုိ လြတ္လြတ္ကြ်တ္ကြ်တ္ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ပါတယ္။ တစ္ဖက္အသင္းက Hero ကုိ ဦးစားေပးတုိက္ခုိက္ဖုိ႔အတြက္ေတာ့ Backstab ဟာ က်န္တဲ့ Ability ၂ခုထက္ အေစာပုိင္းမွာ ပုိမုိထိေရာက္ေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
Fighter Hero တစ္ေကာင္ဟာ သူ႕ရဲ႕ Physical Damage ေပၚကုိ မွီခုိေနရတာက အေျခခံအမွန္တရားတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒီတြက္ခ်က္မႈဟာ item ဘာမွ မပါပဲ တြက္ခ်က္ထားျခင္းျဖစ္ျပီး 250 Damage ခန္႕ကြာျခားေနမယ္ဆုိရင္ Attack Speed item ေတြျဖစ္တဲ့ (Madness, Yasha) လုိမ်ဴိးသာ ထည့္ထားမယ္ဆုိရင္ Blink Strike ၂ ခ်က္ကေန ရတဲ့ Damage 240 ေလာက္ဟာ မယွဥ္ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ နည္းပါးသြားမွာပါ။ ကြာျခားမႈေတြကလည္း အရမ္းကိုၾကီးမားသြားမွာပါ။
ဒါဟာ Backstab ကုိမ်ားမ်ားယူသင့္လဲဆုိတဲ့ သခ်ၤာပုိင္းဆုိင္ရာ သုံးသပ္မႈတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ရန္သူ Hero တစ္ေကာင္ကို မတ္တပ္ရပ္ေနမယ္လုိ႔ တြက္ခ်က္ထားတာ ျဖစ္လုိ႕ တကယ့္ ကစားပြဲတစ္ခုမွာ ဘယ္လုိမွ မျဖစ္နုိင္တဲ့အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ၂ စကၠန္႔ေလာက္ stun ေနတဲ့ Hero ကုိ Backstab နဲ႕ခုတ္ရင္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ နာတဲ့အေျခအေနျဖစ္ေနပါျပီ။
ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ အၾကံျပဳခ်က္မွာေတာ့ Backstab ကုိ lvl 7 မွာ ဂိတ္ဆုံးယူသင့္တဲ့ Ability လုိ႔ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။

Ultimate Blink Strike

Ultimate တစ္ခုျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ အနည္းငယ္ေတာ့ ထူးျခားသြားပါတယ္။ အရင္က Blink Strike ဟာ Phantom Assassin, Chaos Knight တုိ႔လုိ Mana နဲ႕ Cooldown ျပည့္ေနရုံနဲ႕အသုံးျပဳလုိ႔ရတဲ့ ရုိးရွင္းတဲ့ Ability တစ္ခုျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ ယခုအခါမွာေတာ့ Ember Spirit, Earth Spirit တုိ႔လုိမ်ဴိး Charge နဲ႕အသုံးျပဳရတဲ့ ပုံစံျဖစ္သြားပါတယ္။ Charge တစ္ခုျပည့္ဖုိ႔အတြက္ 30 seconds ၾကာခ်ိန္ရွိမွာျဖစ္ျပီး ေနာက္ဆုံးအဆင့္မွာ Charge ဟာ အမ်ားဆုံး ၅ ခု အထိစုထားလုိ႔ရပါတယ္။ Charge နဲ႕အသုံးျပဳတဲ့ပုံစံျဖစ္သြားလုိ႔ သင္က Blink Strike ကုိ စိတ္တုိင္းက် ၅ ခါဆက္တုိက္အသုံးျပဳလုိ႔ရသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ Backstab ကေန ရရွိမယ့္ Bonus Damage ဟာ အေပၚမွာတြက္ခ်က္ထားတဲ့အတုိင္း Lvl 7 မွာ တစ္ခ်က္ကုိ 131 Damage ခန္႔ရွိပါတယ္။ ယခုေျပာင္းလဲသြားတဲ့ Blink Strike နဲ႕ပါ ေပါင္းျပီးတြက္ခ်က္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ Blink Strike တစ္ခ်က္ခုန္တုိင္းမွာ 131+50=181 Damage ႏႈန္းနဲ႕ ၃ ခါ ဆက္တုိက္ တုိက္ခုိက္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီပမာဏဟာ Hero တစ္ေကာင္အေနနဲ႕ Riki ကုိ ျပန္လည္ မခုတ္ရဲေလာက္ေအာင္ လက္ဦးမႈရယူႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ အၾကံျပဳခ်င္တဲ့အခ်က္တစ္ခုအေနနဲ႕ Battle အတြင္းမွာ အသုံးျပဳရမယ့္ အေျခအေနဆုိရင္ေတာ့ Charge ေတြကို ကုန္ေအာင္ မသုံးပစ္ဘဲ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ အနည္းဆုံးခ်န္ထားသင့္ပါတယ္။ ယခင္ကလုိ Cooldown 5 second ျပည့္တာနဲ႕ ျပန္လည္ အသုံးျပဳလုိ႔ရတဲ့ Blink Strike မဟုတ္ေတာ့တဲ့အတြက္ ထြက္ေျပးရမယ့္အေျခအေနမွာအ သုံးျပဳဖုိ႔ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ မလုိအပ္ရင္မသုံးမိဖုိ႔ ေျခေစာင့္လက္ေစာင့္ထားသင့္ပါတယ္။

Smoke Screen နဲ႕ တြဲဖက္ျပီးအသုံးျပဳမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ယခု Blink Strike ဟာ Riki ကုိ Easy Kill တစ္ခုရေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးမွာအေသအခ်ာပါပဲ။

Item

Late Game အတြက္ Orb Effect Item တစ္ခုပဲ ေရြးခ်ယ္ျပီးစဥ္းစားထားတာျဖစ္လုိ႕႔ ပြဲအေျခအေနက တစ္ဖက္အသင္းမွာ ကုိယ္နဲ႕ ယွဥ္ခုတ္ရမယ့္ Hero မ်ဴိးပါလာျပီး ပြဲလည္းၾကာလာမယ္ဆုိရင္ေတာ့ Mask of Madness ေနရာမွာ Satanic ကုိေျပာင္းလဲ ထည့္ျပီးကစားႏုိင္ပါတယ္။

ဒုတိယပုံစံကေတာ့ ပြဲခ်ိန္သိပ္မၾကာတဲ့အေျခအေနမ်ဴိးမွာမွာ သုံးသင့္တဲ့ ပုံစံလုိ႕ေတာ့ ေျပာလုိ႕ရပါတယ္။ Basher မပါ၀င္တဲ့အတြက္ေတာ့ Slow ကုိပဲ အသားေပးျပီး ဆက္ထားတာျဖစ္လုိ႕ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ပြဲခ်ိန္ သိပ္မဆြဲပဲေဆာ့ဖုိ႔လုိပါလိမ့္မယ္။
ပထမ ပုံစံမွာေတာ့ Satanic နဲ႕ Bkb သာ မပါခဲ့ဘူးဆုိရင္ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ့မယ့္ Riki ျဖစ္ေနမွာပါ။ တုိက္စစ္ဟာ အေကာင္းဆုံးခံစစ္ ဆုိတဲ့ စကားနဲ႕ ညီ ကုိယ္နဲ႕ အတြဲမိမိေဆာ့နုိင္တဲ့ Ally ၂ ေယာက္ (ဥပမာ Nature Prophet, Clockwerk ) ေလာက္ပါရင္ေတာင္ ဒီ Item Build ကုိ ေရြးခ်ယ္ျပီး အဆင္ေျပေျပ ေဆာ့ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ သူတုိ႔ခတ္ထားတဲ့ ျခံထဲကုိ ရုိးရွင္းစြာ ခုန္၀င္ျပီးေတာ့ Smoke ခင္းျပီး တုိက္ခုိက္ယုံပါပဲ။
မိမိနဲ႕ ally မိတဲ့ Disabler Hero ၂ ေယာက္ေလာက္ပါရင္ေတာင္ Stealth Assassin လုိ႕ေခၚတဲ့ Rikimaru အတြက္ အေကာင္းမြန္ဆုံး Carry ေတြထဲက တစ္ေကာင္အေနနဲ႕ ကစားႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။

Riki အတြက္ေတာ့ Sentry Ward, Necronomicon နဲ႕ Gem of True Sight တုိ႔လုိ႔ Item ေတြဟာ Counter လုပ္ဖုိ႔အေကာင္းဆုံး Item ေတြျဖစ္ျပီး Force Staff ဆက္ထားတဲ့ Disabler မ်ားဟာလည္း Riki ရဲ႕ Smoke Screen အတြင္းကေန ေရွာင္ထြက္ျပီး ျပန္လည္တုိက္ခုိက္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Spell ဒဏ္မခံႏုိင္တာဟာ Riki ရဲ႕ အဓိက အားနည္းခ်က္တစ္ခုျဖစ္တဲ့အတြက္ Nuker မ်ားကုိလည္း Riki အတြက္ Counter ေနရာမွာ ထည့္သြင္းစဥ္းစားေပးႏုိင္ပါတယ္။

မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ Riki ဟာ Solo ေဆာ့တဲ့ ကစားသမားေတြအေနနဲ႕ ေရြးခ်ယ္ေလ့ရွိတဲ့ တစ္ကုိယ္ေတာ္ အစြမ္းျပလုိ႔ရတဲ့ Bloodseeker, Slark တုိ႔ကဲ့သုိ႔ Carry Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ ေနတတ္ထုိင္တတ္မႈေပၚမူတည္ျပီး သင့္ရဲ႕ Riki ဟာ ႏုိင္ပြဲကုိယူေဆာင္ေပးပါလိမ့္မယ္။
ဒီ Suggestion ကုိ ျပီးျပည့္စုံတဲ့ Suggestion လုိ႔ မဆုိလုိပါဘူး။ ကမာၻ႕ေနရာအႏွံ႕မွာ တစ္ထပ္တည္းမက်တဲ့ ကစားကြက္မ်ဴိးစုံနဲ႕ တစ္ရြာတစ္ပုဒ္ဆန္း ကစားေနၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ Professional Player ေတြရဲ႕ ကစားကြက္အတုိင္း ထပ္တူက်ဖုိ႔ မၾကဳိးစားပဲ မိမိၾကဳိက္ႏွစ္သက္တဲ့ ကစားကြက္သာလွ်င္ မိမိအတြက္အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါတယ္။

Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha ©

No comments:

Post a Comment

Followers