(Earth Spirit post ကုိpublic မလုပ္ခင္ တက္နုိင္သေလာက္ ျပည့္ျပည့္စုံစုံေလးျဖစ္ေအာင္
ေလ့လာရင္းနဲ႕ပဲ Guide က ျပင္လိုက္ဖ်က္လုိက္ ျဖစ္ေနပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္ ၾကားျဖတ္အေနနဲ႕ Visage အေၾကာင္းကုိ တင္လုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္...
post တစ္ခုတစ္ခု တင္ဖုိ႕ အခ်ိန္ၾကာတဲ့အတြက္လည္း အားလုံးကုိ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ )
Visage ရဲ႕ spell ေတြ အေၾကာင္းမေျပာခင္Visage အေၾကာင္းေလး နည္းနည္းေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္..
EHOME တုိ႔ ေခတ္တစ္ေခတ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ 6.67c ၀န္းက်င္တုန္းက
Visage ဟာ cm ban ဟီးရုိး တစ္ေကာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ .. အဲ့အခ်ိန္တုန္းက Visage ကုိcounter လုပ္ဖုိ႔
အရမ္းခက္ခဲခဲ့ပါတယ္.. Visage + Juggernaut ပုံစံနဲ႔ Tri ေတြဟာ Pro ပြဲေတြမွာ မဟုတ္ခဲ့ေပမယ့္
ေနရာအႏွံလုိ အသံုးျပဳခဲ့ၾကတယ္.. အားလုံးသိတဲ့အတုိင္း Visage ကုိTanker တစ္ေကာင္ပုံစံနဲ႔ သုံးခဲ့တယ္
အေစာပုိင္းမွာ ob ၾကည့္လုိ႔ရတဲ့အျပင္ တစ္ဖက္အသင္းသားရဲ႕ ထြက္ေျပးတဲ့ လမ္းေၾကာင္းကို
ultimate Familiars နဲ႔ လုိက္ၾကည့္ျပီး ဖမ္းထားနုိင္ေသးတယ္...
Spell ေတြ အျပင္းအထန္ခင္းျပီး Battle ဆုိင္တဲ့Chinese Players ေတြၾကားမွာ Soul Assumption က
အသုံးျပဳလုိ႔ အရမ္းေကာင္းခဲ့ပါတယ္.. Movement Speed အျပင္Attack Speed ကုိပါ စုတ္ယူတဲ့
Grave Chill ဟာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕Fighter ကုိ ေျခာက္လွန္႔ခဲ့ပါတယ္..
ျပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၂, ၂၀၁၃ အေစာပုိင္းေလာက္က Visage ဟာ ေခတ္တစ္ေခတ္ကုန္သြားခဲ့ပါတယ္. ဒါေပမယ့္ သုံးလုိ႔ ေကာင္းေနဆဲပါ ..
မွတ္မွတ္သားသားအေနနဲ႔ Soul Assumption ရဲ႕ အေစာပုိင္း Mana ကုိ ျမွင့္လိုက္တဲ့အျပင္ ..
သူ႔ရဲ႕ Familiars ကို သတ္ရင္ ရမယ့္ ပုိက္ဆံကို တုိးလုိက္တဲ့အခ်ိန္က စျပီး
ခဏတာ လူၾကဳိက္နည္းသြားခဲ့ပါတယ္... ဒါေပမယ့္ professional player ေတြၾကားထဲမွာ
Visage က ပုံမွန္ ပြဲထြက္ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ေနဆဲပါပဲ ..
အေၾကာင္းက သူ႔ကုိ ဘယ္ေလာက္ ေလွ်ာ့ေလွ်ာ့ သူ႕ရဲ႕ အသုံး၀င္မႈကို လစ္လွ်ဴရွဴလုိ႔ မရတဲ့အခ်က္ေၾကာင့္ပါပဲ...
တုိက္စစ္ဟာ အေကာင္းဆုံး ခံစစ္ပါပဲ ....
Visage ကုိ ဘယ္လုိပဲ Counter လုပ္လုိ႔ ရတယ္ဆုိေပမယ့္
Visage ရဲ႕ Ability ေတြဟာ တစ္ဖက္အသင္းေပၚမွာ အၾကီးအက်ယ္ ဒုကၡေပးတဲ့အျပင္
Invoker, Geomancer လုိပါပဲ ... သုံးတတ္တဲ့ လူရဲ႕ လက္ထဲေရာက္သြားမွ အရည္အေသြးတက္မယ့္ Hero မ်ဴိးျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ပါပဲ ..
အခုအခ်ိန္မွာ Visage ကုိcounter လုပ္ဖုိ႔ Darkseer, Windrunner, Slardar ကဲ့သုိ႔ ဟီးရုိးေတြ
ရွိတယ္ဆုိေပမယ့္ လူၾကဳိက္မ်ားေနဆဲျဖစ္တဲ့
လက္ရွိ Visage ရဲ႕ Spell ေတြကုိ ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္...
Grave Chill
Cooldown = 10 seconds
Duration = 3/4/5/6 seconds
mana cost = 100
ဒီ spell က ရန္သူကို သုံးရတဲ့ Unit type Active spell ပါ ..
အားလုံးသိတဲ့အတုိင္း အသုံးခံရတဲ့ ရန္သူ hero ဟာMovement Speed 32 % က်ဆင္းသြားတယ္..
ဒါ့အျပင္ Attack speed လဲ 64 က်ဆင္းသြားပါတယ္.. အဲ့ဒီ့ က်ဆင္းသြားတဲ့Moves speed နဲ႔ Attacks peedကုိ
Visage က ရရွိသြားတာ ျဖစ္ပါတယ္.. Hyperstone တစ္လုံးရဲ႕Attack speed ဟာ 55 ျဖစ္ပါတယ္.
ဒါေၾကာင့္ Hyperstone တစ္တုံးထက္ မ်ားတဲ့Attack speed ကုိ ရရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္..
တစ္ဖက္က Hitter ရဲ႕attack speed ကုိ စုတ္ယူျပီး ျပန္လည္တုိက္ခုိက္လုိ႔ ေကာင္းတဲ့အျပင္ ..
Moves speed ကုိပါ စုတ္တဲ့အတြက္ ဖမ္းလုိ႔ ဆီးလုိ႔လဲ ေကာင္းပါတယ္..
(အခုခ်ိန္မွာ Visage လမ္းကိုWindrunner, Darkseer လုိ႔ အေျပးသန္တဲ့ေကာင္ေတြ ေနလုိ႔ ရသြားပါပီ..)
Grave Chill ေၾကာင့္Visage ဟာTanker အျပင္Hitter တစ္ေကာင္လုိ႔ ပါ သတ္မွတ္လုိ႔ ရပါတယ္..
(ဒါေၾကာင့္ Battle အလည္တည့္တည့္ ၀င္ျပီးMjollnir နဲ႔ ပစ္လုိက္ခတ္လုိ႔ ေကာင္းတာေပါ့ .. )
Soul Assumption
Cooldown = 4 seconds
Max Soul Charges = 3/4/5/6
Manacost = 170/160/150/140
Aoe = 1375
Duration = 6 seconds
Damage threshold = 110
ဒီ spell လဲ ရန္သူကို သုံးရတဲ့ Unit type Active spell ပါ ..
ဘာမွ မေျပာခင္ ဒီ spell ယူထားျပီးရင္ Visage ရဲ႕ေခါင္းေပၚမွာ
Battle ဆုိင္တုိင္း အစိမ္းေရာင္ အေခ်ာင္းေလးေတြ ေပၚလာတာ သတိထားမိမွာပါ ..
အဲ့ဒါ Soul Charges အေရအတြက္ ကုိ ေဖာ္ျပတာျဖစ္ပါတယ္..
Aoe 1375 အတြင္းမွာ Enemy Hero တစ္ေကာင္ေကာင္ေပၚ ျဖစ္ျဖစ္
Ally Hero တစ္ေကာင္ေကာင္အေပၚကို ျဖစ္ျဖစ္ Damage 110 သတ္ေရာက္တုိင္း
Charge ၁ ခုတုိးလာပါတယ္..
သေဘာက Aoe 1375 အတြင္းမွာ Battle ျဖစ္ျပီးDamage ေတြ ျဖစ္ေပၚေနတာနဲ႔
Soul Charges ေတြက ဆက္တုိက္တက္လာမယ့္ သေဘာပါပဲ ..
ဥပမာ... Visage ရဲ႕ Aoe 1375 အတြင္းမွာ Battle ျဖစ္ျပီး တစ္ဖက္နဲ႔ တစ္ဖက္ အျပန္အလွန္
ခ်ကုန္ျပီဆုိပါစုိ႔ ...
အဲ့ဒီ့ Battle ထဲမွာ .. Slayer ကDragon Slave သုံးတယ္ပဲထားပါေတာ့ ..
Damgae 300 ျဖစ္သြားေတာ့ 110 x 2 = Damage 220 ဖုိး အတြက္ Charge ၂ ခုတက္လာမွာေပါ့
အဲ့ဒါေၾကာင့္ Battle ထဲမွာဆုိ Soul Charge ေတြက ဆက္တုိက္တက္ေနတာေပါ့ ..
ဒါဆုိCharge ဘယ္လုိတက္လဲဆုိတာ သိျပီဆုိေတာ့ Damage ဘယ္လုိထိလဲ ေလ့လာမယ္..
( အေျခခံ Damage 20 + Charge တစ္ခုစီအတြက္Damage 65 )
ေခါင္းေပၚမွာ Charge တစ္ခုရွိေနမယ္ဆုိရင္ 20 + 65 = 85 Damage
Charge ၂ ခု ရွိေနမယ္ဆုိရင္ 20 + (65 x 2) = 150 Damage
Charge ၃ ခု ရွိေနရင္ 20 + (65 x 3) = 215 Damage
Charge ၄ ခု ဆုိရင္ 20 + (65 x 4) = 280 Damage
Charge ၅ ခု ဆုိရင္ 20 + (65 x 5) = 345 Damage
Charge ၆ ခု ဆုိရင္ေတာ့ 20 + (65 x 6) = 410 Damage
Cooldown 4 second တည္းနဲ႔ Magic Damage 410 ထိနုိင္တဲ့ Hero Kill spell တစ္ခုပါ ..
သိထားရမယ့္အခ်က္ေတြကေတာ့ Hero player unit ေတြနဲ႔Roshan တုိ႔ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့
Damage ေတြေပၚပဲ မူတည္ျပီး Damage ျဖစ္တာျဖစ္တဲ့အတြက္
Neutral Creep ေတြနဲ႔ Lane Creep ေတြေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ Damage ေတြက Soul Charges ကုိ
တက္လာေစမွာ မဟုတ္ပါဘူး .. Charge တစ္ခုစီတုိင္းဟာ ၆ စကၠန္႔အတြင္းမွာ အသုံးမျပဳရင္
ျပန္ေပ်ာက္သြားပါမယ္.. ဒါေၾကာင့္ Battle ေလာေလာလက္လက္ဆုိင္ေနမွ သုံးဖုိ႔ အဆင္ေျပမွာပါ ..
Speed ကေတာ့ 1000 ႏႈန္းနဲ႔ သြားတာ ျဖစ္ပါတယ္....
Gravekeeper's Cloak
Recovery Time = 12/10/8/6 seconds
Effect per layer = 1 armor and 3% magic resistance
2 armor and 6% magic resistance
4 armor and 12% magic resistance
5 armor and 16% magic resistance
Visage ကုိ Tanker တစ္ေကာင္လုိ႔ သတ္မွတ္ေစတဲ့ ဒီability ဟာ Passive type ျဖစ္ပါတယ္...
Visage ကုိ အလႊာ ၄ ခု နဲ႔ ကာကြယ္ေပးထားတဲ့ သေဘာျဖစ္တယ္....
အလႊာတစ္ခုခ်င္းဆီမွာ အေပၚမွာ ျပထားတဲ့အတုိင္း ၾကည့္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ..
ေနာက္ဆုံး အဆင့္ကုိပဲ ေလ့လာၾကည့္မယ္ဆုိပါစုိ႔ ..
အလႊာ ၁ ခုကို + 5 armor နဲ႔ + 16% magic resistance ဆုိေတာ့ ..
အလႊာ ၄ ခုဆုိရင္ + 20 armor နဲ႔ + 64% magic resistance ဆုိတဲ့ သေဘာေပါ့ ..
(magic resistance ကေတာ့ % နဲ႔ တြက္ခ်က္ရတာျဖစ္လုိ႔ အၾကမ္းျဖင္း အဲ့လုိပဲ မွတ္ထားလုိက္ပါ)
ထူးျခားခ်က္တစ္ခုက Visage ကုိ ကာကြယ္ေပးထားတဲ့ အလႊာေတြဟာDamage 2 အထက္
ပုိထိခဲ့မယ္ဆုိရင္ တစ္လႊာခ်င္းစီ ေပ်ာက္သြားပါတယ္...
(အဲ့ဒီ့ Damage အမ်ဴိးအစားကေတာ့ Hero type နဲ႕ )
ဥပမာ ပထမဆုံးvisage ကုိ Lion ကFinger of Death နဲ႔ ထုိးလုိက္ပီ ဆုိပါစုိ႕ ..
Finger of Death ရဲ႕Damage 850 ကုိ armor 20 နဲ႔ magic resistance 64 % က ကာကြယ္လိုက္တယ္
ဒါေၾကာင့္ Damage 850 မထိပဲ
850 ရဲ႕ 64% = 544 Damage ကုိ ပထမ အလႊာက ကာကြယ္ေပးလုိက္တယ္
Damage 306 ပဲ ထိေအာင္ကာကြယ္ေပးလုိက္တဲ့ ပထမအလႊာဟာ ကြာက်သြားပါတယ္...
ဒါဆုိVisage မွာ ၃ လႊာပဲ က်န္ေတာ့မွာေပါ့ ...
၃ လႊာဆုိေတာ့ + 15 armor နဲ႔ magic resistance 48 % ေပါ့ ..
ဟုတ္ပီ .. ဒါဆုိ ၃ လႊာပဲ က်န္ေတာ့တဲ့ Visage ကုိMortred က Physical ခုတ္လုိက္တာ
Critical Damage 1000 အတိတက္သြားတယ္ဆုိပါစုိ႕ ..
armor 15 ဆုိရင္ Damage Reduction က 47% ရွိတဲ့အတြက္ ...
အဲ့ဒီ့ 1000 ကုိ 47% ေလ်ာ့ေပးလုိက္ျပီး ဒုတိယ အလႊာထပ္ကြဲသြားပါတယ္...
ဒါဆုိ ၂ လႊာပဲ က်န္ပါေတာ့တယ္...
အဲဒ့ီ့ သေဘာအတုိင္းပါပဲ .. သူ႕ရဲ႕ Spell က စုစုေပါင္း ၄လႊာ ရွိျပီး
၁ လႊာခ်င္းဆီက သူ႔ကို ကာကြယ္ေပးသြားတာပါ ..
အေပၚမွာ ျပထားတဲ့ အတုိင္း Recovery time ဆုိတာကေတာ့ အလႊာ ၄ခု စလုံး ျပန္တက္လာဖုိ႔
ၾကာတဲ့အခ်ိန္ကုိ ေျပာထားတာျဖစ္ပါတယ္..
lvl ၄ ဆင့္ယူျပီးပီဆုိရင္ ေနာက္ဆုံးအလႊာ ကြဲသြားျပီးလုိ႕ ေနာက္ထပ္ ၆စကၠန္႔မွာ
၄လႊာစလုံး ျပန္တက္လာမယ္ဆုိတဲ့ သေဘာပဲ ျဖစ္ပါတယ္...
ထူးျခားခ်က္တစ္ခုက Neutral Creep, Lane Creep, Tower, Roshan နဲ႔ မိမိဘာသာ သတ္ေရာက္တဲ့
Damage ေတြေၾကာင့္ အလႊာေတြ မကြာက် နုိင္ပါဘူး ...
ရန္သူ Hero ေၾကာင့္ျဖစ္လာတဲ့ magic နဲ႔physical damage ေၾကာင့္ပဲ အလႊာေတြ ကြာက်နုိင္ပါတယ္..
Summon Familiars
1/ Cooldown = 180/160/140 seconds
2/ Hp = 300/450/600
3/ Charge recovery = 8/14/22 bonus damage for every 15 seconds
4/ Maximun bonus Damage = 56/98/154 Damages
5/ Stone stun = 1/1.25/1.5 seconds
6/ Stone Damage = 60/100/140 magic damage
7/ movement speed = 380/390/400
8/ armor = 0/1/2 armor.
1/ Cooldown
အားလုံးသိတဲ့အတုိင္း တစ္ဆင့္ခ်င္းဆီရဲ႕ Cooldown ကုိေျပာတာပါ ...
2/ Hp
ဒီအဆင့္လဲ ရွင္းပါတယ္.. Familiars တစ္ေကာင္ခ်င္းဆီရဲ႕
ပထမအဆင့္မွာ Hp 300 /ဒုတိယအဆင့္ Hp 450 နဲ႔ /တတိယအဆင့္ Hp 600 ကုိေျပာတာျဖစ္ပါတယ္..
3/ Charge recovery
ၤFamiliars တစ္ေကာင္ခ်င္းဆီမွာ charge ၇ ခုဆီ ပါ၀င္ပါတယ္...
ေနာက္ဆုံးအဆင့္နဲ႔ ေျပာရရင္ ၁၅ စကၠန္႔တုိင္းမွာ Charge ၁ ခုဆီတုိးလာပါတယ္..
တစ္ခုကုိ Damage 22 ႏႈန္းနဲ႔ အမ်ားဆုံးcharge ၇ ခု = 154 Damage တုိးလာပါမယ္..
(ဒါက Familiars ရဲ႕Physical Damage ကုိၾကည့္လုိက္ရင္ 10-10 ဆုိတာေလးရဲ႕ေဘးမွာ
အစိမ္းေရာင္နဲ႔ ျပထားတဲ့ တုိးေနတဲ့ Damage ကုိေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္...)
Familiars ေတြကPhysical တစ္ခ်က္ပစ္လုိက္တုိင္း charge ၁ ခုစီ ေလ်ာ့သြားပါတယ္..
ဒါေၾကာင့္ ပစ္ေလ Damage နည္းသြားေလ ျဖစ္ရတာေပါ့ ...
အားလုံး ၇ ခ်က္လုံး ပစ္လုိက္ရင္ Familiars ေတြမွာDamage 10 ပဲ က်န္ေတာ့မွာပါ ..
Charge ၁ ခု ျပည့္ဖုိ႔ ၁၅ စကၠန္႔ႏႈန္းနဲ႔ ျပန္ေစာင့္ေပးရမွာပါ ....
ဒါေၾကာင့္ တြက္ခ်က္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ lvl 3 Familiar တစ္ေကာင္ရဲ႕
charge ၇ ခုျပည့္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရွိမယ့္ စုစုေပါင္း Damage က 686 Damage အထိ ရွိပါတယ္
၂ ေကာင္ဆုိရင္ 1372 Damage
၃ ေကာင္ဆုိရင္ 2058 Damage ျဖစ္လုိ႔ အေကာင္းမြန္ဆုံး Hitter, Pusher လုိလဲ သုံးနုိင္ပါေသးတယ္...
4/ Maximun bonus Damage
ဒါကေတာ့ အေပၚမွာ ေျပာထားတဲ့အတုိင္း Charge ၇ ခု ျပည့္ေနတဲ့အခါမွာ အမ်ားဆုံးရွိနုိင္မယ့္
Damage ကုိ ေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္...
5/ Stone stun
Familiars ေတြရဲ႕ Stone Form ေျပာင္းလုိက္ရင္ ေျမၾကီးေပၚ က်ျပီး အနားတစ္၀ုိက္က
ရန္သူ Hero ေတြ Stun သြားတဲ့ ၾကာခ်ိန္ကုိေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္..
Aoe ကေတာ့ 375 ရွိျပီးေတာ့ Cooldown က 30 Second ပါ ...
6/ Stone Damage
ေက်ာက္တုံးေျပာင္းလုိက္တဲ့အခ်ိန္မွာ Stun ယုံတင္မကပဲDamage လဲ ထိပါေသးတယ္..
7/ Movement speed
တစ္ဆင့္ဆီ ယူလုိက္တုိင္း Movement speed 10 ဆီတုိးလာတာကို ေတြ႔ရမွာပါ ...
8/ Armor
Armor လဲ 1 ဆီတုိးလာပါတယ္...
အရင္ကFamillars ေတြဟာ magic resistance 96.25% ရွိခဲ့ပါတယ္ ..
ွSpell Damage 1000 နဲ႔တုိက္ခုိက္မွ 37.5 Damage ပဲ ထိမယ္ဆုိတဲ့ သေဘာျဖစ္ပါတယ္..
ဒါေၾကာင့္ Familiars ေတြကိုVengiful ရဲ႕ magic Missile နဲ႔ ပစ္လုိက္ရင္ေတာင္
ေသြးမေလ်ာ့ပဲ Stun ယုံပဲ Stun သြားတာဟာ အရမ္းျမင့္မားတဲ့ magic resistacne ေၾကာင့္ပါ ..
ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒါေတြ ေမ့လုိက္ပါ... အခုေနာက္ဆုံး update မွာFamiliars ေတြဟာ
Magic Immune ျဖစ္သြားျပီ ဆုိတဲ့အတြက္ျဖစ္ပါတယ္..
ဒါေပမယ့္ ခြ်င္းခ်က္အေနနဲ႕ (X-mark, Stampede, Paralyzing Cask, Weave,...)
လုိမ်ဴိး ability ေတြကုိေတာ့Familiars ေတြက Hero unit အျဖစ္သတ္ေရာက္တဲ့အခ်က္ ရွိပါတယ္...
Aghanim's Scepter (အျပာေခ်ာင္း) ဆက္လုိက္ရင္ေတာ့
စုစုေပါင္း Familiars ၃ ေကာင္အထိ ေခၚယူနုိင္မွာပါ ... (^^)
>> Ability Build <<
------------------------------
1. Grave Chill
2. Soul Assumption
3. Gravekeeper's Cloak
4. Soul Assumption
5. Soul Assumption
6. Summon Familiars
7. Soul Assumption
8. Gravekeeper's Cloak
9. Gravekeeper's Cloak
10. Gravekeeper's Cloak
11. Summon Familiars
12. Grave Chill
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ဒီ Guide မွာ Grave Chill ကုိ တစ္ဆင့္ပဲယူဖို႕ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္...
အေၾကာင္းက Grave Chill ဟာ တစ္ဆင့္ပုိယူရင္ ၁ စကၠန္႔ပဲ တုိးလာတာျဖစ္ပါတယ္...
cooldown ေတြ manacost ေတြ မက်သြားသလုိ
range ေတြ slow ပမာဏေတြ တုိးလာတာလဲ မဟုတ္တဲ့အတြက္ျဖစ္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ့္မွာ သတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခုရွိပါတယ္...
lvl 6 မဟုတ္တဲ့ ability ၃ ခုကုိ lvl တင္တဲ့အခါမွာ အတန္ဆုံးability ကုိ lvl 7 မွာ ဂိတ္ဆုံးယူပါတယ္..
မတန္ဆုံး ability ကုိေတာ့ ေနာက္ဆုံးမွ တင္ပါတယ္... တကယ္လုိ႔ ၃ ခုစလုံး တန္ေနရင္ေတာ့
မွ်မွ်တတ ယူပါတယ္.. (ဥပမာ - Bristle Back)
ဒါေပမယ့္ ကုိယ္ေဆာ့ေနတဲ့ စကားပြဲေပၚမွာ မူတည္ျပီး ယူနုိင္မွသာ တကယ္အက်ဴိးရွိတဲ့ ေရြးခ်ယ္မႈ
ျဖစ္လာမွာပါ.. ဒီမွာေဆြးေႏြးထားတဲ့ အၾကံျပဳခ်က္ေတြက ျခဳံငုံျပီး ေျပာထားတာျဖစ္လုိ႕
၁၀၀% ေသခ်ာတယ္လုိ႔ မဆုိလုိပါဘူး (^^)
>> Item Build <<
(Early Game)
---------------------------
Caurier
Ironwood Branch x 3
Tango
Healing Salve
(Mid Game) [before 25 minutes]
---------------------------
Power Tread (or) Tranquil Boots
Magic Wand
Medallion of Courage
Mekansm
Urn of Shadow
(Late Game) [after 25 minutes]
---------------------------
Boots
Pipe of Insight
Orchid
Mekansm
Scythe of Vyse
Aghanim's Scepter
ဒီအပုိင္းမွာ Item Build အေၾကာင္းကို အနည္းငယ္ ထပ္ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္...
Visage ရဲ႕ အဓိက role ကေတာ့support ပါ ..
ဒါေပမယ့္ အေျခအေနနဲ႕ ကစားေနတဲ့ ပြဲ အမ်ဴိးအစားေပၚ မူတည္ျပီး အမ်ဴိးမ်ဴိးေျပာင္းလဲနုိင္ပါတယ္
ဒါေၾကာင့္ Late Game item build ကုိ အေျခအေန ေတြ ကြဲျပီး စဥ္းစားနုိင္ပါတယ္..
support ဆုိရင္ေတာ့ Rod of Atos, Offering, Force Staff
Tank ဆုိရင္ Shiva Guard, Black King Bar, Assult Cuirass
Carry ဆုိင္ေတာ့ Desolator, Mjollnir, Eye of Skadi
ၾကဳိက္သလုိ ထည့္ျပီး ကစားၾကတာ ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္..
ဒါေပမယ့္ Visage ရဲ႕ အဓိက role ကေတာ့support ပဲျဖစ္တယ္ဆုိတာကိုေတာ့ မေမ့သင့္ပါဘူး...
support တစ္ေကာင္လုိ ေဆာ့ျခင္းက သင့္အသင္းအတြက္ ပုိျပီး အေထာက္အကူျဖစ္မယ္လုိ႔ထင္ပါတယ္...
ေနာက္ဆုံးအၾကံျပဳခ်င္တဲ့အခ်က္ကေတာ့ သင္က Visage ကုိင္ေတာ့မယ္လုိ႔ ဆုံးျဖတ္ရင္
Aghanim Scepter ဆက္ျပီးFamiliars ၃ ေကာင္ကို က်က်နန ကုိင္တြယ္တက္ေအာင္ ေလ့က်င့္ေစခ်င္ပါတယ္...
Controll နုိင္နုိင္ အသုံးျပဳရမယ့္ Dota Hero ဟာ မ်ားမ်ားစားစား မရွိတဲ့အျပင္
Pusher, Stunner, Observer, Hitter အေနနဲ႕ အကုန္လုံး အသုံးခ်လုိ႕ရတဲ့အတြက္ေၾကာင့္
ရရွိထားတဲ့ အခြင့္အေရးကုိ အေကာင္းဆုံး အသုံးခ်ဖုိ႔ တုိက္တြန္းလုိပါတယ္... (^^)
ဒီ Guide ကုိ ျပီးျပည့္စုံတ့ဲ Guide လုိ႕ လုံး၀ (လုံး၀) မဆုိလုိပါဘူး ...
အၾကံျပဳခ်က္ သက္သက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္ျပီး မိမိႏွစ္သက္သလုိ ေျပာင္းလဲ ကစားနုိင္ပါတယ္.... (^^)
ကမာၻအႏွံ႔ အခ်ိန္ေနရာတုိင္းမွာ မတူညီတဲ့ ကစားပုံေတြ နဲ႔ ကစားေနၾကပါတယ္...
Suggestion ေတြ Guide ေတြ အေျမာက္အမ်ားရွိေနေပမယ့္ မိမိပုိင္နုိင္တဲ့ ကစားကြက္သာလွ်င္
အေကာင္းဆုံးနဲ႔ အျပည့္စုံဆုံး ျဖစ္ပါတယ္.....
ျမန္မာ player မ်ား တုိးတက္ၾကပါေစ....
Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha ©
No comments:
Post a Comment