ဒီစာတမ္းက captian mode ကုိ ႏွစ္သက္ျပီး လက္ရွိ clan တစ္ခုကုိ ဦးေဆာင္ေနတဲ့ ကစားသမားတုိင္းအတြက္ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ Post တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္... ပီးေတာ့
သိျပီးျဖစ္ရင္ေတာင္ တစ္ခ်က္ေလာက္ဖတ္ေပးၾကေစလုိပါတယ္.... ကြ်န္ေတာ္လဲ facebook က ညီအစ္ကုိေတြ အားလုံးအတြက္ အနည္းငယ္ေလးျဖစ္ျဖစ္ အက်ဴိးရွိေစခ်င္တဲ့
ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ေလ့လာျပီး တင္ျပလုိက္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္.... ဒီစာတမ္းမွာ ပါတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကုိ အားလုံးလဲ သိပီးသား ျဖစ္ေလာက္မွာပါ ....အခ်က္အလက္ေတြကို
အေကာင္းဆုံးေလ့လာေရးသားထားျခင္းျဖစ္ပီး ဆရာလုပ္ထားျခင္း မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာလုိပါတယ္...အားလုံးလဲ ၀င္ေဆြးေႏြးေပးၾကေစလုိပါတယ္...ပီးေတာ့ အဆုံးထိလဲ
ဖတ္ေပးေစလုိပါတယ္... အာရုံစုိက္ပီးလဲ ဖတ္ေစလုိပါတယ္...
အရင္ကလဲ ဒီစာတမ္းကို ေလ့လာခဲ့တဲ့လူေတြလည္း အက်ဴိးရွိၾကတယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့ၾကပါတယ္.....လုံး၀ အေျခခံ က်တဲ့ လူတုိင္းသိတဲ့ အေၾကာင္းေလးေတြ ျဖစ္ေပမယ့္ မသိမသာ နဲ႔
ေက်ာ္သြားမိတာ မ်ဴိးမျဖစ္ရေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ အတက္နုိင္ဆုံး share လုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္....
စာျပီး ဖတ္ၾကည့္ၾကရေအာင္ ... (^^)
DotA ဂိမ္းကို အခ်ိန္ေပးပီး မကစားနုိင္ပဲ အေတြ႔အႀကဳံရွိတဲ့ captain mode Hero ေရြးခ်ယ္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ့....
အခုတင္ျပမယ့္ အခ်က္အလက္ေတြက သင့္အတြက္ အက်ဴိးရွိပါလိမ့္မယ္....
Dota တစ္ပြဲအနုိင္ရဖုိ႔အတြက္ အေရးအၾကီးဆုံး အခ်က္ (၈)ခ်က္ ရွိပါတယ္..
အဆုိပါ အခ်က (၈) ခ်က္မွာ Leader ေကာငး္တစ္ေယာက္ရရွိဖုိ႔ က အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္နံပါတ္ ၂ ျဖစ္ပါတယ္..
Leaderမ်ားက သူတုိ႔နဲ႔ သတ္ဆုိင္တဲ့ ကလန္ရဲ႕ အေရးအႀကီးဆုံး ဗ်ဴဟာနဲ႔ တုိက္တြန္းပီး အရင္းခံတဲ့ေနရာေတြ မွာ အလြန္အေရးႀကီးေသာသူမ်ားျဖစ္ပါတယ္..
hero ေရြးခ်ယ္မႈ ဟာ ကလန္တစ္ခုရဲ႕ Leader အေပၚမွာ အမ်ားႀကီးသတ္ေရာက္မႈရွိပါတယ္..
ကလန္သားမ်ားဟာ Leader ကုိ အႀကံေပးလုိ႔ရေပမယ့္ Leader ဆုိသည္မွာ ဒိုတာ တစ္ပြဲအေပၚ ႀကီးမားေသာ အျမင္ ရွိသင့္ပီး
အဆုိပါ ပြဲကုိ မည္သည့္ flow ျဖင့္ ကစားရမည္ကုိ ေကာင္းေကာင္းသိသင့္သူျဖစ္ပါတယ္....
Leader မ်ားဟာ သူတုိ႔ ထုတ္လုိက္သည့္ hero မ်ားျဖင့္ team အေပၚ ႀကီးမားေသာ အက်ဴိးသတ္ေရာက္မႈ ရွိေအာင္ ေရြးခ်ယ္သင့္သည့္အျပင္
မိမိေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ Hero ၅ ေကာင္အေပၚ အျပည့္အ၀ တာ၀န္ယူနုိင္ရပါမယ္....
ဒါ့အျပင္ ျပိဳင္ဘက္အသင္းကုိ ဘယ္လုိအခက္အခဲျဖစ္ေစမယ္ ဆုိတာကုိပါႀကိဳတင္ တြက္ထားနုိင္သင့္ပါတယ္.....
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဘယ္လုိ လုပ္ရမလဲ......?
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ Leader ကုိ captain mode တစ္ပြဲ ႀကဳံေတြ႔လာတဲ့အခါ မွာ ဘယ္ေလာက္ အထိ ယုံႀကည္မႈ ရွိနုိင္ မလဲ.....?
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အတြက္ Leader ကထုတ္ေပးလုိက္ေသာဟီးရုိး မ်ားျဖင့္ ဒိုတာ တစ္ပြဲကုိ အလြယ္ဆုံးနညး္လမ္းျဖင့္ေအာင္ျမင္နုိင္ေအာင္ မည္သို႔ လုပ္ရမလဲ.....?
သင္ကုိယ္တုိင္ Leader တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနခဲ့ရင္ ဘယ္လုိ လုပ္မလဲ .... ??
အုိငး္စတုိင္းရဲ႕ "အသိပညာထက္ ေတြးေတာျခငး္က ပုိမိုထိေရာက္သည္"ဟူေသာ စကားကို လက္စြဲႀကည့္ႀကပါစုိ႔.........
Earthshaker ရဲ႕ Fissure, enchant, aftrshock, echo slam အစရွိတဲ့ spell မ်ားကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေကာငး္ေကာငး္သိႀကပါတယ္.....
ဒါေႀကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ စိတ္ကူးမွာ Kelen's Dagger of Escape ကုိ သုံးလ်င္ အဆင္ေျပမည္ကုိ သိႀကပါတယ္...
ကြ်နေတာ္တုိ႔ရဲ႕ စိတ္ကူးမွာေတာ့ Earthshaker ရ႕ဲ ရုတ္တရက္ ၀င္ေရာက္တုိက္ခုိက္ျခငး္မ်ားကို အသုံးျပဳလွ်င္ တစ္ဖက္ အသင္းတစ္သင္းလုံးအား
ရုန္းရင္းဆန္ခက္ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္နုိင္သည္ကုိလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေတြးမိႀကပါတယ္....
ဒီလုိအေျခခံက်တဲ့အခ်က္ကို လူတုိင္းသိနားလည္ျပီး ျဖစ္ပါတယ္...
ဒါေပမယ့္ စီစဥ္ထားတဲ့အတုိင္း အစဥ္တက် ျဖစ္ဖုိ႔ဆိုတာ အလြန္ခက္ခဲပါတယ္....
ဒါ့့ေႀကာင့္ ကြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ အေကာင္းမြန္ဆုံး ေတြးေတာ နုိင္ရပါမယ္...
ဒါ့ေႀကာင့္ ဟီးရုိးေရြးခ်ယ္မႈဟာ အလြန္ အေရးႀကီးပါတယ္...
DotA သမုိင္း တစ္ေလွ်ာက္မွာ ဟီးရုိးေရြးခ်ယ္မႈ အေကာင္းမြန္ဆုံးသူ မ်ားသာ အသင္း၏ ေခါငး္ေဆာင္မ်ား Leader မ်ားျဖစ္ခဲ့ႀကပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဘာ့ေႀကာင့္မလုပ္နုိင္ႀကလဲ...?
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဟာ DotA ကို အေပ်ာ္သတ္သတ္ ကစားေနႀကတာျဖစ္ပါတယ္..
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဟာ DotA ကုိ သင္တန္းစာပုိ႔ခ်သကဲ့သုိ႔ မေလ့လာႀကလုိ႔ပါ...
တကယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဟာ hero မ်ားရဲ႕ အစီအစဥ္နဲ႔ မည္သုိ႔ထိေရာက္ေအာင္တုိက္မည္ကို အေတြ႔အႀကဳံ မ်ားမ်ားရေအာင္
အခ်ိန္မေပးနုိင္ခဲ့တာလဲ ဆုိတဲ့အခ်က္ပါ ပါ၀င္ပါတယ္..
အေကာင္းဆုံး hero ေရြးခ်ယ္သူျဖစ္ဖုိ႔ အတြက္ အေကာငး္ဆုံး ျဖတ္လမ္းကေတာ့ သင့္ရဲ႕ ေတြးေတာျခငး္ပါပဲ.....
"ေတြးေတာျခင္း"ကိုျပဳလုပ္ဖုိ႔ အတြက္ အေအာက္ပါ အခ်က္ေတြ လုိအပ္ပါတယ္....
****************************************************
** **
၁။ ** Hero မ်ား၏ ငုတ္လွ်ဴိးေနေသာ စြမ္းရည္မ်ား (Potentials of Heroes) **
** **
****************************************************
hero တစ္ေကာင္ဟာ ရန္သူ႔အသင္းဖက္သုိ႔ မည္မွ် ဒုကၡေပးနုိင္ေၾကာင္း သင္ေတြးေတာမိဖို႔ လုိပါတယ္...
အဲ့ဒီ hero ေတြရဲ႕ အသုံးခ်နုိင္မယ့္ စြမ္းရည္ကုိ သင္ ေတြးေတာ ဆင္ျခင္သုံးသပ္ နုိင္ဖုိ႔ လုိပါတယ္...
ဥပမာ အေနျဖင့္ ...
Pugna (Oblivion) - ရန္သူလစ္ရင္ လစ္သလုိ Push ေကာင္းေကာင္းလုပ္နုိင္တဲ့ Hero ပါ ...
Creep ေတြနဲ႔ Tower ေတြကို တစ္ျပဳိင္နက္ထက္ တုိက္ခုိက္နုိင္လုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္...
Alchemist - သူကေတာ့ farming လုပ္ေနခ်ိန္မွာ သတ္ရန္ခက္ခဲတဲ့အျပင္ Chemical Rage ရဲ႕ Life Regenaration က
ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ မ်ားတဲ့အတြက္ အခ်ိန္တုိအတြင္း မသတ္နုိင္ရင္ ေသဖုိ႔ မလြယ္ပါဘူး ....
ထုိ႔ေၾကာင့္ သင္ဟာ hero တစ္ေကာင္ခ်င္းစီရဲ႕ အားနည္းခ်က္ အားသာခ်က္ မ်ားကုိ အေသးစိတ္ေတြးေတာထားသင့္တာပါ...
အေၾကာင္းမွာ....................
*တန္ျပန္ ဟီးရုိးမ်ား (Couter heros)* ဆုိသည့္အခ်က္ကို ေတြးေတာရန္လုိအပ္လာတာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္.....
********************************
** **
၂။ ** တန္ျပန္ ဟီးရုိးမ်ား (Counter Heros) **
** **
********************************
ဒီအဆင့္မွာေတာ့ သင္ဟာ မည္ကဲ့သုိ႔ေသာ hero မ်ားက သင့္အား ဒုကၡေပးမည္ကုိ စဥ္းစားဖုိ႔ လုိအပ္လာျပီ ...
အခုခ်ိန္မွာ သင္ဟာ သင္၏ အသင္း၌ မည္ကဲ့သုိ႔ေသာ counter hero မ်ား ပုိင္ဆုိင္ထားရန္ လာအပ္လာေၾကာင္းကုိ စဥ္းစားရေတာ့မယ္ ..
Punga ကဲ့သုိ႔ေသာ Pusher hero မ်ားက KOTL ကဲ့သုိ႔ေသာ lane defender hero ျဖင့္ tower မ်ားကာကြယ္ရန္ ေရြးယူထားဖုိ႔ သင္စဥ္းစား မိနုိင္ပါတယ္ ...
Alchemist ကဲ့သုိ႔ေသာ သတၱ၀ါၾကီးအတြက္ late game တြင္ Sladar ၏ ultimate ျဖင့္ ႏုဖတ္သြားေအာင္ armor ေလ်ာ့၍ တုိက္ခုိက္နုိင္ပါတယ္ ....
ဘယ္လုိ Hero ေတြကုိ ဘယ္လုိ နည္းနဲ႔ counter မလဲကေတာ့ သင့္ရဲ႕ စိတ္ကူးညဏ္ ကြန္႔ျမဴးနိုင္သေလာက္ အက်ဴိး ရွိပါလိမ့္မယ္ ...
အခ်ဴိ႕အခ်က္မ်ားက အက်ဴိးသတ္ေရာက္မႈ ရွိျပီး ..
အခ်ဴိ႕အခ်က္မ်ားကေတာ့ က်႐ႈံးပါလိမ့္မယ္ ....
သင္၏ အစီအစဥ္မ်ား မေအာင္ျမင္သျဖင့္ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔ ...
အဲဒါက သင့္ကုိ အေတြ႔အၾကဳံတစ္ခု ေပးလုိက္ျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ....
အေၾကာင္းကေတာ့ သင့္ အစီအစဥ္၏ အားနည္းခ်က္ကို သင္ကိုယ္တုိင္ေတြ႔ရွိျပီး
ပုိေကာင္းေသာ နည္းလမ္းကို စဥ္းစားခြင့္ရရွိေပလိမ့္မည္ ....
ဒီ Suggestion က သင့္ကုိ Professional Dota Captain တစ္ေယာက္ ခ်က္ခ်င္းျဖစ္သြားေအာင္ သင္ၾကားမပုိ႔ခ် ေပးနုိင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး ...
ဒါေပမယ့္ ....
Dota ပြဲေပါင္း အေျမာက္အမ်ားကုိ ကုိယ္တုိင္အေတြ႔အၾကဳံမ်ား replay မ်ားအတြက္
အခ်ိန္ေပးစရာမလုိပဲ experience ရရွိသြားေစပါလိမ့္မယ္ ..
***************************
** **
၃။ ** လမ္းသတ္မွတ္ျခင္း (Laning) **
** **
****************************
လမ္းသတ္မွတ္ျခင္းကေတာ့ အလြန္တရာ အႏွစ္သာရ ရွိ၍ က်ယ္ျပန္႔ပါတယ္ ...
သင့္ရဲ႕ စိတ္ကူးညဏ္ကို အသုံးျပဳ၍ သင္ သတ္မွတ္ေပးလိုက္ေသာ lane ေပၚတြင္ မည္ကဲ့သုိ႔ အႏုိင္ယူရမည္ကို .... သင္ဆုံးျဖတ္ရပါလိမ့္မယ္ ..
မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ... lane တစ္ခုမွာ မည္ကဲ့သုိ႔ တစ္ဖက္အသင္းအား ဖိႏွိပ္နုိင္ရမည္ကုိ သင္စဥ္းစားဖုိ႔ လုိပါလိမ့္မယ္...
တစ္ခါတစ္ေလၾကျပန္ေတာ့လည္း သင္သတ္မွတ္လုိက္တဲ့ lane မွာ မေသေအာင္ မည္သုိ႔ ေနရမည္လဲ ဆုိတာကို စဥ္းစား ရျပန္တယ္ ....
(Tri Lane နဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး ပုိျပီး ျပည့္ျပည့္စုံစုံ တိတိက်က်ကုိ ေနာက္ထပ္ Post တစ္ခုမွာ အေသးစိတ္ ေဆြးေႏြးပါဦးမယ္ ... )
Undying,Crystal,Weaver စေသာ trilane က တစ္ဖက္အသင္းကို အလြန္တရာ ဖိႏွိပ္နုိင္ပါတယ္...
weaver ရဲ႕ swarm နဲ႔ armor ေလ်ာ့.. crystal ရဲ႕ frost nova နဲ႔ ေသြးေလ်ာ့ေစျပီး .. Undying ၏ zombie ေတြရဲ႕ Bloodlust နဲ႔
တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ ဖြဲ႔စည္းပုံကုိ ဖရုိဖရဲ ျဖစ္ေစနုိင္ပါတယ္ ...
Warlock ,Faerie Dragon ,Windrunner အစရွိေသာ ဟီးရုိးမ်ားကေတာ့ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ trilane ကုိ မေသေအာင္ေနနုိင္ေသာ hero မ်ားျဖစ္ျပန္တယ္..
solo lane ပင္ျဖစ္ေစ ... tri lane ပင္ျဖစ္ေစ ....
တစ္ဖက္ အသင္း၏ counter hero မ်ားအေၾကာင္းကုိလဲ ထည့္သြင္းစဥ္းစားဖုိ႔ လုိအပ္လာျပန္ျပီ...
Axe ,Venomancer ,dazzle ကဲ့သုိ႔ ေသာ hero မ်ားျဖင့္ သင္၏ ရန္သူက ပြဲထုတ္လာပါက သင္ပုံေသတြက္ထားေသာနည္းလမ္း...ထိခုိက္ေပေတာ့မည္ ..
hero ၃ေကာင္စလုံးမွာ hp မ်ားသျဖင့္ undying ၏ bloodlust အနည္းငယ္ထိခုိက္ေစျပီး ..
zombie မ်ားေၾကာင့္ axe ၏ counter helix ပုိမုိ ျဖစ္ေပၚေစမည္ ...
venomancer ၏ poison ျဖင့္ ေႏွးေကြးေနေသာ မိမိ ၏ hero မ်ားအား axe က အလြယ္တကူ berserker call နုိင္မည္ ....
dazzle ရဲ႕ healing wave ေၾကာင့္ zombie ေတြရဲ႕ bloodlust အလြယ္တကူ မရနုိင္ေတာ့ပါ.... (ကြ်န္ေတာ့္အၾကဳိက္ဆုံး ဟီးရုိးပါ ... )
စိတ္မပ်က္ပါနဲ႕ .....
အဲ့လုိ Axe, Dazzle, Venom team ကုိ
Morphing ,Lord of Avernus ,Lich သုိ႔ေသာ အတြဲ ျဖင့္ ျပန္လည္ အနုိင္ယူနုိင္ပါတယ္..
ဒါဆုိ အဲ့ဒီ့ Morphling အတြဲကို ဘယ္လုိ အတြဲနဲ႔ အနုိင္ျပန္ယူမလဲ ..... ?
.... တကယ္ေတာ့ သင္က ဂိမ္းနဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ ညဏ္ရည္ ထက္ျမတ္ျပီးသားပါ .......
အခ်ိန္ေပးျပီး စဥ္းစားေတြးေတာတဲ့အက်င့္မရွိတာေၾကာင့္ လြယ္မေယာင္နဲ႔ ခက္ေနတာပါ ...
အခ်ိန္ေပးျပီး စဥ္းစားနုိင္သေလာက္ အဆုံးမသတ္နုိင္တဲ့ အေျဖမ်ားကို သင္ ရွာေဖြေတြ႕ရွိလာပါ လိမ့္မယ္ ..
ဒါေၾကာင့္ .....................
Dota Allstar ျဖစ္ပါသည္... အားလုံးသည္ "HERO"မ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္ .... (^^)
**********************************************
** **
၄။ ** ပြဲအစမွာ ဘယ္လုိ သတ္မလဲ (how to kill early game ?) **
** **
**********************************************
Support hero ေတြက အသင္းတစ္သင္းမွာ ဘာ့ေၾကာင့္ အရမ္းအေရးပါရတာလဲ ... ?
ဟုတ္ပါတယ္.... အဲ့ဒါကေတာ့ ေျမပုံ ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္မႈနဲ႔ ပြဲအစပုိင္း ဖိႏွိပ္ နုိင္တာေၾကာင့္ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ...
Support hero မ်ားဟာ အမွန္တကယ္အေရးၾကီးပါတယ္...
သူတုိ႔ဟာ ပြဲအစပုိင္းမွာ သင့္ရဲ႕အသင္းကို ပုိမုိ hero သတ္နုိင္ေအာင္ အေထာက္အကူေပးနုိင္တာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္ ...
သူတုိ႔သည္ lvl အႏွိမ့္ပုိင္းမွာတင္ hero အားေသေစနုိင္ေသာ spell မ်ားႏွင့္ tower ခ်ဴိးနိုင္ေသာ spell မ်ား ပါ၀င္တာေၾကာင့္ပါ....
ကဲ.... သင္က တစ္ဖက္ အသင္း hero မ်ားကုိ ဘယ္လုိ သတ္ရမည္ကို စဥ္းစားဖုိ႔ လုိအပ္လာပါျပီ ....
သင္ဟာ support hero ၂ေကာင္ ကုိ ဘာမွ် မစဥ္းစားပဲ ေရြးထုတ္လုိက္ျခင္း လုံး၀(လုံး၀) မျဖစ္သင့္ပါဘူး ...
သူတုိ႔ ၂ေကာင္ရဲ႕ အေစာပုိင္း spell မ်ားက မည္သုိ႔ combo သတ္ေရာက္မည္ကို မစဥ္းစားပဲ ေရြးထုတ္လုိက္ျခင္း လုံး၀မျဖစ္သင့္ပါဘူး...
ေဟာဒါကေတာ့ ေကာင္းမြန္ျပီး အက်ဴိးရွိမယ့္ support hero အတြဲမ်ား၏ ဥပမာ မ်ားပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ...
Crystal Maiden + Sven - crystal Maiden ၏ slow ေၾကာင့္ sven က အဆုိပါ hero အား Physical မ်ားမ်ား ရုိက္ျပီး တုိက္ခုိက္နုိင္ပါတယ္...
ွSlayer + Ogre Magi - OM ရဲ႕ fire blast နဲ႔ မူးေနတဲ့ ဟီးရုိးကုိ slayer က အလြယ္တကူ Array ေဖာက္နုိင္တဲ့ combo ျဖစ္ပါတယ္.....
ဒါကေတာ့ အက်ဴိးမရွိနုိင္မယ့္ support အတြဲပဲ ျဖစ္ပါတယ္....
Earth Shaker + Chen - ES ရဲ႕ Fissure က Chen ၏ creep မ်ားအား လမ္းပိတ္ေစျပီး ရန္သူကို စိတ္ခ်လက္ခ် လြတ္ေျမာက္ေစနုိင္ပါတယ္....
Earth Shaker ,Chen အစရွိေသာ hero မ်ားအား ပုိမုိ အက်ဴိးရွိေအာင္ တြဲထုတ္ နိုင္မယ့္ hero အေျမာက္အမ်ား ရွိပါလိမ့္မယ္....
ကြ်န္ေတာ္က အဆုိပါ hero ၂ေကာင္ကုိ လုံး၀ တြဲ၍ မထုတ္ပါႏွင့္ ဟု အၾကံေပးတာ မဟုတ္ပါဘူး ...
Chen ႏွင့္ Earth Shaker တို႕ကို အခ်ဴိ႕ေသာ Pro Player ေတြ တြဲထုတ္ေသာ ပြဲမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္ဖူးပါတယ္..
သူတုိ႔က တြဲဖက္၍ တုိက္ခုိက္ဖုိ႔ကို အဓိက အာရုံမထားပါဘူး ... ျပဳိင္ပြဲအား ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ နဲ႔ နုိင္ေအာင္ ကစားဖုိ႔ကုိပဲ အာရုံစုိက္ၾကပါတယ္....
ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔က ေကာငး္ေကာင္း Train ထားတဲ့ ကစားသမားေတြပါ ...
စိတ္ကူးယဥ္ျပီး ဒီ Combo ေလး စမ္းၾကည့္ဦးမွပဲ ဆုိျပီး ရမ္းသမ္းထုတ္ ထားတာမဟုတ္ပါဘူး ...
ပြဲအစပုိင္းမွာ သင့္ရဲ႕ သားေကာင္(တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Carry) ကုိ မည္ကဲ့ကုိ အေသသတ္ရမည္ကုိ သင္ က်က်နန စဥ္းစားဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္.........
သင္စီစဥ္ထားေသာ အတြဲက တစ္ဖက္ အသင္း hero ေတြကုိ သတ္ရန္ အလြန္ခက္ခဲေနခဲ့တယ္လုိ႔ သင္ေတြ႔ခဲ့မယ္ဆုိရင္ ..
နည္းလမ္း အသစ္တစ္ခုကို စဥ္းစားဖုိ႔ လုိအပ္လာပါျပီ.....
ၾကဳံသလို ျပီးျပီးေရာ hero မ်ားကို ဘယ္ေသာအခါမွ မထုတ္လုိက္ပါႏွင့္ ... အ့ဲဒါက သင့္ရဲ႕ က်ရႈံးမႈ ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္.....
အရည္အခ်င္းရွိေသာ သင့္ရဲ႕ ျပဳိင္ဘက္က သင္၏ hero ထုတ္သည့္ေနရာ ရွိ အားနည္းခ်က္ကို သုံးသတ္၍
သင့္အား မည္သုိ႔ ျပန္လုိက္တုိက္ခုိက္မွာကို က်က်နန စဥ္းစားျပီး အက်ဴိးရွိရွိ အသာစီး ရယူသြားပါလိမ့္မယ္....
******************************************
** **
၅။ ** အစုအဖြဲ႕လုိက္ တုိက္ခုိက္ျခင္း (The Team Fight ) **
** **
******************************************
သင့္ အသင္းရဲ႕ အစုအဖြဲ႔လုိက္ တုိက္ခုိက္နုိင္ဖုိ႔ကုိ စဥ္းစားပါ ....
သင္ေရြးခ်ယ္ထားေသာ hero ၅ေကာင္လုံးက ပြဲစဥ္တစ္ေလွ်ာက္လုံး တစ္ဖက္အသင္းကုိ ထုိးေဖာက္တုိက္စစ္ ဆင္နုိင္ပါ့မလား ....
ဒါမွ မဟုတ္...... hero ၂ေကာင္ ၃ ေကာင္ သတ္ျပီးေနာက္ hero သတ္မည့္ အစီအစဥ္မ်ား ရပ္တန္႔သြားမည္လား .................
ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ အသင္းတစ္သင္း၌ nuker မ်ားႏွင့္ hitter မ်ားကို တြဲ၍ ထုတ္ယူထားျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္....
( Nuker ဆုိတာက Lion, shaman, Lich,Tiny, Tide, Zeus ကဲ့သုိ႔ damage spell ၾကမ္းမ်ားပါေသာ strong supporter မ်ားကို ေခၚျခင္းျဖစ္ျပီး...
Hitter ဆုိတာကေတာ့ Drow, Sniper, Bone Fletcher, ကဲ့သုိ႔ေသာ early or late figher မ်ားျဖစ္ပါတယ္......
Pusher ကေတာ့ Death Prophet, Pugna, Broodmother ကဲ့သုိ႔ creep ႏွင့္ tower ကုိ တစ္ျပဳိင္နက္ တုိက္ခုိက္နုိင္ေသာ hero မ်ား ျဖစ္ျပီး
Carry မ်ားကေတာ့ Spectre, faceless void ကဲ့သုိ႔ လုံလုံေလာက္ေလာက္ item ရမွ တုိက္ခုိက္နုိင္တဲ့ Hero ေတြ ျဖစ္ျပီး
[carry မွာ windrunner,warlock,Necrolyte,beast master ကဲ့သုိ႔ေသာ အမ်ားစုကိုလဲ သက္မွတ္ေလ့ရွိပါတယ္....]
Striker (Semi Carry)ကေတာ့ Morphling, Shadow Fiend, Storm Spirit, Queen of Pain ကဲ့သုိ႔ early game တြင္ battle ၀င္နုိင္ေသာ hero မ်ားျဖစ္ျပီး
Tanker ကေတာ့ hp မ်ားမ်ား armor မ်ားမ်ား Centaur warchief, Bristle Back, Axe စေသာ spell ခံ hero မ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္...
Supporter မ်ားမွာ vengiful spirit, dazzle, shadow demon, omni knight ကဲ့သုိ႔ game Broking လုပ္ေသာ hero မ်ားျဖစ္ပါတယ္....)
(တကယ္ေတာ့ Hero Role ေတြက အေပၚမွာ ေျပာထားတာထက္ အမ်ားၾကီးခြဲျခားျပစရာ ေခါင္းစဥ္ေတြ ရွိပါေသးတယ္...
ဒါက အေျခခံ သေဘာေလာက္ကုိပဲ ေရးထားတာပါ .... )
Nuker မ်ားဟာ ပြဲစဥ္တစ္ေလွ်ာက္ hero အားလုံးကုိ မသတ္နုိင္ပါဘူး ....
Hitter တစ္ေကာင္တည္းနဲ႔ တစ္ဖက္ hero ေတြကုိ သတ္မယ္ ဆုိရင္လဲ အခ်ိန္အေျမာက္အမ်ား လုိအပ္ေနပါလိမ့္မယ္....
ဒါေၾကာင့္ အသင္းတစ္သင္းမွာ Supporter နဲ႔ Carry ကုိ မွ်မွ်တတ ေရြးထုတ္ဖုိ႔ လုိအပ္တာပါ ...
ဒါေပမယ့္ ... အေရးအၾကီးဆုံး ေတြးေတာထားသင့္တဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ကေတာ့
သင္က ဘယ္လုိ တုိက္ခုိက္မယ္လုိ႔ ေတြးေတာၾကံစည္ေနသလုိ
သင့္ရဲ႕ျပဳိင္ဘက္အသင္းကလည္း သင္တုိ႔ကုိ ဘယ္လုိတုိက္ခုိက္မလဲ ဆုိတာကုိ ေတြးေတာေနတယ္ဆုိတဲ့ အခ်က္ပါပဲ ...
သူတုိ႔က သူတုိ႔ အသင္း flow နဲ႔ ဘယ္လုိအက်ဴိးရွိစြာ အဖြဲ႔လုိက္ တုိက္ခုိက္မလဲ ဆုိတာ ကုိ စဥ္းစားေနမွာအေသအခ်ာပါ...
သူတုိ႔ရဲ႕ hero ေရြးခ်ယ္မႈ ေပၚသုံးသတ္ျပီး .. သူတုိ႔ေရြးခ်ယ္လုိက္တဲ့ ထုိးစစ္ကို တုန္႔ျပန္ဖုိ႔ အတြက္ ..
အေကာင္းမြန္ဆုံး ဗ်ဴဟာ တစ္ခုကို ခင္းက်င္းရန္ ..... သင့္ အေပၚ မူတည္ လာပါျပီ ...
ကဲ... အခုေတာ့ အေရးအၾကီးဆုံး ေသာ့ခ်က္ ျဖစ္တဲ့ hero ေရြးခ်ယ္မယ့္ အပုိင္း ကုိ ေလ့လာရမယ့္ အခ်ိန္ေရာက္ပါျပီ ....
အဲ့ဒါကေတာ့ " စိတ္ကူး ၾကည့္ျခင္း "ပါပဲ ...
့hero ေရြးခ်ယ္တဲ့ ပုိင္းမွာ ဘာေတြ ျဖစ္လာသလဲ ဆုိတာ ကုိ ေလ့လာၾကည့္ၾကရေအာင္ ....
Captain Mode Guide Part 2 သုိ႔ >>>>>>>>>>>>
No comments:
Post a Comment