Blogroll

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Sunday, June 1, 2014

Instant Death









အခုေနာက္ပုိင္းမွာ Axe ရဲ႕ ultimate skill ျဖစ္တဲ့ Culling Blade ဟာ ရန္သူ႕ Hero တစ္ေကာင္ကို
successfully kill ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ cooldown မလည္သြားဘူးလုိ႔ ေျပာင္းလဲလုိက္တဲ့ေနာက္ပုိင္းမွာ
Axe ကုိ လူၾကဳိက္ျပန္မ်ားလာခဲ့သလုိ လူစိတ္၀င္စားမႈ အမ်ားဆုံး ability ေတြထဲက တစ္ခုျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္...
ဒီတစ္ခါ post ကေတာ့ အဲ့ဒီ့ Axe ရဲ႕ Instant Death ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းအရာကုိ အေသးစိတ္
ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္...
အဲ့ဒီလုိ Instant Death လုိ႕ ေျပာလုိက္ရင္ DotA hero ေတြထဲမွာ Instant Death ပါ၀င္တဲ့
ေနာက္ထပ္ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ Ancient Apparition ရဲ႕ ultimate skill >> Ice Blast အေၾကာင္းကုိပါ
ထည့္သြင္း ေဆြးေႏြးဖုိ႔ လုိပါလိမ့္မယ္...

အေၾကာင္းက Dota Hero ေတြ အားလုံးထဲမွာ Damage မေပၚပဲ Instant Death ျဖစ္တဲ့ Ability က
အဆုိပါ Ability ၂ခုပဲ ရွိပါတယ္ဗ်ာ...
Mortred ရဲ႕ Coup De Grace ေၾကာင့္ Hero တစ္ေကာင္က တမဟုတ္ခ်င္း ေသသြားနုိင္ေပမယ့္
Instant Death အမ်ဴိးအစားတစ္ခု မဟုတ္ပါဘူး .... Damage ေပၚပါတယ္...
ဒါဆုိရင္ Axe နဲ႕ Ancient တုိ႕ ရဲ႕ Instant Death ေတြက ဘယ္လို Damage မေပၚရပါသလဲ ?
ဟုတ္ပါတယ္..
သူတုိ႔မွာလဲ ကုိယ္ပုိင္ Damage တြက္ခ်က္မႈေတြ ရွိပါတယ္....
အရမ္းမ်ားတဲ့ ပမာဏနဲ႕ တြက္ခ်က္လုိ႕ Damage မေပၚေတာ့တာျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ...

ဒီ Ability ၂ ခုက သေဘာတရားျခင္းက ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဆင္တူပါတယ္..
ဒါေပမယ့္ အနည္းငယ္ ခြ်င္းခ်က္ေလးေတြမွတ္စရာမ်ားတဲ့ Ancient Apparition ရဲ႕ Ice Blast အေၾကာင္းကေန စျပီး
ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္....
ဒီ ၂ ခုကို ယွဥ္ၾကည့္ရဲ႕
Axe ရဲ႕ Ultimate က 450 Hp ေအာက္ေရာက္တဲ့ ေကာင္ကို သုံးရင္တမ္းေသတယ္...

Ancient ရဲ႕ Ice Blast ကေတာ့ Global ပစ္လုိ႕ရတယ္
ပထမ ပစ္လုိက္တဲ့ ေရခဲက Target အတြက္
ဒုတိယ ပစ္လုိက္တဲ့ ေရခဲတုံးကမွ Damage အတြက္
Aoe အေျပာင္းအလဲ ရွိသလုိ ... Speed အေျပာင္းအလဲေတြလဲ ရွိတယ္...
Damage အျပစ္ DPS (Damage Per Second) ေတြလဲ ရွိမယ္ ...

နည္းနည္း ပုိမ်ားတာကုိေလ့လာလုိက္ေတာ့မွ ေနာက္တစ္ခုေလ့လာတဲ့အခါ ပုိျပီး ရွင္းရွင္းလင္းလင္းျဖစ္သြားတာေပါ့ဗ်ာ (^^)

Ancient Apparition (Ice Blast)

Range: Global
Frostbite Duration = 8/9/10 seconds (17*)
Frostbite Damage Per Second = 12.5/20/32 Damage
HP for Kill = 10%/11%/12% of Hp
Impact Damage = 250/350/450 Damage

ၾကဳံတုန္း သူ႕ရဲ႕ Ultimate Ice Blast ရဲ႕ အခ်က္အလက္ေလးေတြ နည္းနည္းေလာက္ ေဆြးေႏြးရေအာင္ဗ်ာ

သူ႕ရဲ႕ Ice Blast ပစ္ဖုိ႔အတြက္
ပထမ ပစ္လိုက္တဲ့ Projectile (ပစ္ခ်က္) ဟာ Movement speed 1500 နဲ႔ သြားပါတယ္...
အဆုိပါ Projectile ရဲ႕ ပတ္လတ္ 500 Aoe ကို Vision ေပၚပါတယ္.. ျမင္ရတယ္ေပါ့ဗ်ာ..
ပထမ Projectile က ကုိယ္ ပစ္ခ်င္တဲ့ ေနရာကို ေရာက္လုိ႕ Ability key ကုိ ေနာက္တစ္ခ်က္ႏွိပ္လုိက္ေတာ့မွ
ဒုတိယ လိုက္တဲ့ Projectile ကေတာ့ ပုံေသ Speed မရွိဘဲ ၂ စကၠန္႔အၾကာမွာ ထိပါတယ္...
သင္ပစ္လိုက္တာက နီးနီးေ၀းေ၀း ၂ စကၠန္႔ အၾကာမွာ ထိမွာပါ ..
ဒါေၾကာင့္ အနီးကပ္ ပစ္ရတဲ့အေျခအေနမွာ အရမ္းေႏွးျပီး
ေ၀းရင္ေတာ့ ျမန္မွာပါ ...

Dota 1 AI ေျမပုံနဲ႔ DotA 2 မွာေတာ့ မိမိဘက္က "ally Ancient" ပစ္လုိက္တဲ့ Area ကုိ ေသခ်ာ ျမင္ရပါတယ္..
ဘယ္ေလာက္ ၾကီးလဲ ေသးလဲဆုိတာကုိ ေပါ့ ..

Ice Blast ရဲ႕ Initial Aoe ဟာ မူလ 225 ရွိျပီး ..
Distance 1000 သြားတုိင္း 50 Aoe တုိးသြားပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္ ေ၀းေ၀း ပစ္ေလ.. Aoe ၾကီးေလး ျဖစ္ပါတယ္..
Battle ထဲမွာ ကပ္ျပီး ပစ္လုိက္ရင္ေတာ့ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေႏွးေႏွးေလးနဲ႔ ေသးေသးေလး ျဖစ္ေနတာေပါ့.. (^^)

ဒီ Ice Blast အမွာ Buff တစ္ခု ပါ ပါတယ္.. အဲ့ဒီ့ Buff က Impact Area တင္မကပဲ
လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္က ရန္သူ Hero ေတြကိုပါ သတ္ေရာက္ေစပါတယ္..
သူသြားတဲ့ လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ 275 Aoe အတြင္းက Ally မဟုတ္တဲ့ Unit ေတြကေတာ့
Damage မထိေပမယ့္ အဲ့ဒီ့ Shatter Buff ေတာ့ ၀င္သြားပါတယ္...
ဆုိလုိတာက DPS buff ေလးေတာ့ ၀င္တယ္ေပါ့ဗ်ာ ...
အဆင့္ ၃ ဆင့္မွာ 10% 11% 12 % ေအာက္ ေရာက္သြားရင္ Instant Death ျဖစ္တယ္ဆုိတာက
Physical Damage 100,000,000 ထိေစပါတယ္..
ဒါေၾကာင့္ မေသပဲ မေနနုိင္ပါဘူးေပါ့ ..

Meepo Clone ေတြနဲ႔ Dazzle ရဲ႕ Shadow Grave နဲ႔ ကာထားတဲ့ ဟီးရုိးေတြကိုေတာ့
မေသေစပါဘူး.. (^^)
(Dazzle ရဲ႕ Shallow Grave က ၅ စကၠန္႔ ထဲ မေသေအာင္ ကာကြယ္ေပးတာဆုိေတာ့
Shatter Buff ၁၀ စကၠန္႔ကို ကာကြယ္ဖုိ႔ဆုိတာ အရမ္းကုိ တုိက္ဆုိင္မွ ျဖစ္မွာပါ .. သိပ္ေတာ့ မလြယ္ပါဘူး .. )

ဥပမာ ေျပာရရင္ .. သင့္အေကာင္က Ancient ရန္သူက Lion ပဲ ထားပါေတာ့ ..
Lion မွာ Hp 1000 ရွိတယ္ဆုိပါဆုိ႔.. သင့္ရဲ႕ Ultimate Ice Blast နဲ႔ ထိေအာင္ပစ္မွ မဟုတ္ပါဘူး..
Ice Blast ရဲ႕ ဒုတိယ အလုံးသြားတဲ့ လမ္းေၾကာင္းနဲ႔ တုိက္မိယုံနဲ႔တင္ ..
ေရခဲမႈန္ေလးေတြကပ္ေနတဲ့ Buff ျဖစ္သြားတာေတာ့ ေတြ႔ရမွာပါ..
အဲ့ဒါကို Shatter Buff လုိ႔ ေခၚတာပါ

အဲ့ဒီလုိ Buff ထိထားတဲ့ ေကာင္က
တစ္စကၠန္႔မွာ 32 Damage ဆီ ထိပါတယ္.. အဲ့ဒီ့ Lion ဟာ ေရခဲမိထားတဲ့ ၁၀ စကၠန္႔အတြင္းမွာ
သူ႔ရဲ႕ Hp 120 ေအာက္ေရာက္သြားရင္ (1000 ရဲ႕ 12% ဟာ 120 ျဖစ္ပါတယ္... )
ဆုိလုိတာက သူ႔ Hp 12% ေအာက္ေရာက္သြားတာျဖစ္တယ္ေလ...
အဲ့လုိ 12% ေအာက္ေရာက္သြားတဲ့ ေကာင္ဟာ အလုိလုိ Damage 100,000,000 ထိသြားေစတယ္.. (Damage သန္း ၁၀၀ ပါ)

ေျပာခ်င္တာေတာ့ Instantly Dead ေပါ့ဗ်ာ... (ရုတ္တရက္ ေသျခင္းေပါ့ )
တကယ္လုိ႔ ရန္သူက Hp 2000 ရွိတယ္ဆုိပါစုိ႔ ..
Hp 2000 ရဲ႕ 12 % = 240 ေအာက္ေရာက္သြားတာနဲ႔ Repel Sheild ေတြ ဘာေတြ မတားနုိင္ေတာ့ပါဘူး
(Repel က Magical Damage ကိုပဲ ကာကြယ္ေပးတာျဖစ္လုိ႔ Physical Damage ျဖစ္တဲ့ Shatter Buff ကုိ မတားနုိင္ပါဘူး...)
Armor 100 ေလာက္ ရွိေနလဲ ေသတာပါပဲ ..

(ဒီအပုိင္းမွာ Armor 1000 တက္တဲ့ Omniknight ရဲ႕ ultimate ability ျဖစ္တဲ့ Guardian Angel ကုိ ထည့္ျပီး စဥ္းစားရေအာင္
Guardian Angel Buff ကုိ ရရွိေနတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ဟာ Armor 1000 အျပင္ +25 Hp Regen ကုိ ရရွိေနပါတယ္...
ဟုတ္ျပီ.. အဲ့ဒီ့ 1000 Armor နဲ႕ +25 Hp Regen ရွိေနတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ကုိ 1000 Physical Damage ေလာက္ထိတယ္လုိ႔
စဥ္းစားျပီး တြက္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္
1000 Armor မွာ Physical Damage Reduction 99% ရွိပါတယ္...
1000 Damage ရဲ႕ 99% ဆုိေတာ့ 990 Damage ကို ကာကြယ္ေပးမယ္ဆုိတဲ့သေဘာပါ ..
ဒါဆုိ တကယ္ထိသြားတဲ့ 10 Damage က သူ႕ရဲ႕ +25 Hp Regen နဲ႕ ျပန္ေက်သြားပါတယ္.....
ဒါေၾကာင့္ Guardian Angel buff ကုိရရွိထားတဲ့အခ်ိန္ မွာ Physical Damage ကုိ invlunerable (လုံး၀မထိခုိက္နုိင္ဘူး) လုိ႔ဆုိတာပါ...
တကယ္လုိ႔ 2000 Damage ေလာက္ထိမယ္လုိ႔ တြက္ခ်က္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ တကယ္ထိမယ့္ Damage က 20 Damage ပဲ ရွိမွာပါ ..
သူ႕ရဲ႕ +25 Hp Regen ေရာ Hero ရဲ႕ မူလ Hp Regen ေတြပါတြက္မယ္ဆုိရင္ ဘယ္လုိမွ ေသြးမေလ်ာ့နုိင္ပါဘူးဗ်ာ....)

ေျပာခ်င္တာကေတာ့ဗ်ာ .. Damage Reduction 99 % ရွိေနမယ္ဆုိရင္ေတာင္ ..
100,000,000 ကို 99% ေလ်ာ့ၾကည့္လုိက္ရင္ Damage 1,000,000 ထိဦးမယ္ဆုိေတာ့
ေသြး 240 ေလာက္ေကာင္ေတာ့ မေသပဲ မေနဘူးေပါ့ ...

(Ancient ရဲ႕ Ice Blast ဟာ Magic Immune unit ေတြေပၚလဲ သက္ေရာက္မႈရွိပါတယ္...
ဒါေပမယ့္ Shatter Buff တစ္ခုပဲ သတ္ေရာက္မွာျဖစ္ျပီး ၁ စကၠန္႔ကုိ 32 Damage ထိတဲ့ DPS ေလးေတာ့ မသက္ေရာက္နုိင္ပါဘူး
အဲ့ဒီ့ Shatter buff ၀င္ေနတဲ့ ၁၀ စကၠန္႔က ဒုကၡအၾကီးအက်ယ္ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ပဲဗ်
Healing buff ေတြကို အက်ဴိးသတ္ေရာက္မႈ မရွိေစတဲ့အတြက္ ေသြးျဖည့္လုိ႔လဲ မရပါဘူး ....
Ancient Apparition ဟာ Aghanim's Scepter (အျပာေခ်ာင္း) သာဆက္လုိက္မယ္ဆုိရင္ အဆုိပါ အဲ့ဒီ Shatter Buff ရဲ႕
စုစုေပါင္းၾကာခ်ိန္ကုိ ၁၀ စကၠန္႔ကေန ၁၇ စကၠန္႔အထိ တုိးသြားေစပါတယ္ဗ်ာ ...
ၾကဳံတုန္းေလး Ancient နဲ႕ ပတ္သတ္ျပီး အၾကံျပဳရမယ္ဆုိရင္
တကယ္လုိ႔ တစ္ဖက္အသင္းက Healer ေတြ အရမ္းသုံးေနမယ့္ ပြဲမ်ဴိးမွာ counter လုပ္ဖုိ႔အေကာင္းဆုံး Hero ကေတာ့
Ancient လုိ႔ပဲ အၾကံျပဳခ်င္တယ္ဗ်ာ...
ျပီးေတာ့ ကုိယ့္ဘက္က Aoe Dps သုံးတဲ့ Hero မ်ဴိးေတြ (ဥပမာ Venomancer, Sandking) ကို သုံးခဲ့မယ္ဆုိရင္လဲ
Finishing လုပ္ေပးမယ့္ Ancient Apparition နဲ႕ တြဲဖက္ သုံးရင္ ကစားကြက္ေလး လွမယ္လို႔ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္က ၾကဳံတုန္းေလး အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ.. ညီအစ္ကုိတုိ႔ဆုိရင္ေရာ..
ဘယ္လုိ Hero ေလးေတြနဲ႕ တြဲျပီးေဆာ့မလဲဗ် )

ဒါေ့ၾကာင့္ ...
Ice Blast ရဲ႕ အားသာခ်က္က Ice Blast နဲ႔ ၀င္တုိက္မိတဲ့ Damage (ေနာက္ဆုံးအဆင့္ 450 ပဲ ရွိပါတယ္)
အ့ဲဒါနဲ႔ ထိမွ ျဖစ္တာမ်ဴိးမဟုတ္ပဲ .. ေနာက္ထပ္ 10 second အတြင္းမွာ ရန္သူကို
Hp 12% ေအာက္ေရာက္ေအာင္ ဆက္တုိက္ခုိက္နုိင္ရင္ အဲ့ေကာင္ ေသဖုိ႔ မ်ားသြားပါပီ..
ရန္သူ႕မွာ Heart ဆက္ထားမယ့္ Tank Hero ေတြ ရွိမယ္ဆုိရင္ေတာင္
သူတို႔ရဲ႕ ေသြးဘယ္ေလာက္ မ်ားမ်ား .. Hp Regen ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း
Regen မလုပ္နုိင္ေအာင္ ရပ္ထားနုိင္တဲ့အျပင္ 12% ေအာက္ေရာက္တာနဲ႔ တမ္းေသမွာပါပဲ ..
ေတာ္ေတာ္ၾကမ္းပါတယ္...
(Hp နည္းေလေလ Magic Resistance တက္တက္ျဖစ္တဲ့ Huskar လုိ Hero မ်ဴိးကုိ
Hitter တစ္ေကာင္ေလာက္နဲ႕ တြဲျပီး သတ္လုိ႕ ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ... )

Axe (Culling Blade)

Hp to kill = 250/350/450 Hp
with Aghanim's Scepter = (300/450/625*) Hp
Damage = 150/250/300 Damage
Range = 150
Manacost = 60/120/180 mana
Bonus Movement Speed = +40%
Bonus Attack speed = +40%
Movement Speed Aoe = 900
Movement Speed Duration = 6 seconds
with Aghanim's Scepter Positive Buff Duration = 10 seconds

ေနာက္ထပ္ တစ္ခုအေနနဲ႕ Axe ရဲ႕ Culling Blade အေၾကာင္းဘက္ကုိ လွည့္ရေအာင္ ...
Axe ရဲ႕ lvl 6 Culling Blade က Hp 150/250/450 ေအာက္ေရာက္သြားတဲ့
ဘယ္ေကာင္မဆုိ တစ္ခ်က္တည္း တမ္းျပီးေသေစတာ သိမွာပါ ..
အဲ့ဒါကလဲ Ice Blast နဲ႔ သေဘာတရားခ်င္း တူပါတယ္..
450 ေအာက္ေရာက္တဲ့ေကာင္ကို သုံးရင္ Damage 100,000,000 ထိတာဆုိေတာ့
တစ္ခ်က္တည္း ေသဆုိတဲ့ သေဘာေပါ့ ..
ဒီ Culling Blade ရဲ႕ ထူးျခားတဲ့အခ်က္က သင့္ရဲ႕ ရန္သူကုိ ေခါင္းခြဲတဲ့ Damage ထိဖုိ႔ 0.01 Second အလုိမွာ
အဲ့ဒီံ ေခါင္းခြဲခံရမယ့္ Hero မွာရွိတဲ့ Positive Buff ေတြ အကုန္လုံးေပ်ာက္သြားပါတယ္..
Double Damage, Increase movement speed, Increase Attack Speed, Increase Armor အစရွိတာေတြ အားလုံးေပ်ာက္သြားပါတယ္
ဒါေၾကာင့္ Axe ေခါင္းခြဲတာခံရတဲ့ Hero ဟာ Repel ေတြ Guardian Angel ေတြ အားလုံး ေခါင္းမကြဲခင္မွာ ေပ်ာက္သြားပါတယ္...

အားလုံးသိျပီးသားပါပဲ .. သူ႕ရဲ႕ lvl 6 ကုိ သုံးလုိက္လုိ႔ အသုံးခံရတဲ့ Hero တမ္းေသသြားမယ္ဆုိရင္
cooldown မလည္ဘူးဗ်....
တကယ္လုိ႔ မေသခ့ဲရင္ေတာ့ ခုနကေျပာတဲ့ 100,000,000 Damage မထိေတာ့ပဲ
150/250/300 Damage ပဲထိေတာ့မွာ ျဖစ္တဲ့အျပင္ cooldown ပါ လည္သြားမွာပါ .. အဲ့ၾကရင္ေတာ့ 75/65/55 seconds ျပန္ေစာင့္ရပါလိမ့္မယ္
ဒါေၾကာင့္ ေခါင္းခြဲမယ့္ ကိစၥကုိ မေသခ်ာရင္ မလုပ္နဲ႕လုိ႔ပဲ အၾကံေပးခ်င္ပါတယ္...
ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ ေခါင္းကြဲသြားမယ္ဆုိရင္ Axe ရဲ႕ Aoe 900 အတြင္းမွာ ရွိတဲ့ Ally hero ေတြအားလုံး
Movement Speed ေရာ Attack Speed ပါ 40% ဆီ ၆ စကၠန္႔အထိေတာင္ တုိးမယ့္ အခ်က္ေၾကာင့္ပါပဲ ...
အျပာေခ်ာင္း ဆက္ထားရင္ေတာ့ ၁၀ စကၠန္႔ေတာင္ရမွာဗ်....
ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႕ေျပာရရင္ ဘာလုပ္လုပ္တန္ေအာင္လုပ္တဲ့အက်င့္ရွိတယ္ဗ်...
၁ စကၠန္႔ေလာက္ေလး ေစာျပီးခြဲလုိက္လုိ႕ တစ္ဖက္ Hero မေသသြားဘူးဆုိရင္ ေနာက္ထပ္ ၆ စကၠန္႕ေတာင္ အားလုံးရမယ့္
Attack Speed ေတြေရာ Movement speed ေတြပါ မရေတာ့ဘူးဆုိေတာ့
ကြ်န္ေတာ္သာဆုိ က်ိန္းေသေပါက္ ေသေလာက္မယ့္ အေျခအေနထိေစာင့္ျပီးမွ ေခါင္းခြဲမွဗ်...
"ထုိးမယ့္ဆင္ ေနာက္တစ္လွမ္းဆုတ္" ဆုိတဲ့စကားအတုိင္းေပါ့ဗ်ာ...
ကုိယ္က ၁ စကၠန္႔ေလာက္ေလး ေသခ်ာေအာင္ ေစာင့္လုိက္ျခင္းအားျဖင့္ ေနာက္ထပ္ ၆ စကၠန္႔ေတာင္ ကုိယ့္အသင္းသားေတြ
အက်ဴိးရွိေစမွာျဖစ္လုိ႕ ... ကုိယ္ခ်ိန္စားမယ့္အစား အားလုံးကို ေကာင္းစားမယ့္ အကြက္ကုိ ေရြးခ်ယ္ခ်င္တယ္ဗ်...
( အရင္တုန္းက 300/450/625 Hp ပမာဏကို ျပန္လုိခ်င္ရင္ေတာ့ Aghanim's Scepter ကုိဆက္ေပးရပါလိမ့္မယ္...
ဒီအပုိင္းမွာ အျပာေခ်ာင္းဆက္ထားမယ္ဆုိရင္ ကုိယ္ေခါင္းခြဲလုိက္လုိ႕မ်ား ရန္သူ Hero က မေသခဲ့ဘူးဆုိရင္
အၾကာၾကီးေစာင့္စရာ မလုိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ... ၆ စကၠန္႔ပဲ ေစာင့္ရမွာပါ ... )

အဲ့ဒီ့ေတာ့ဗ်ာ...
Axe >> Culling Blade = Hp 450 ေအာက္ေရာက္ရင္ တမ္းေသ ..
Ancient >> Ice Blast = Hp 12 % ေအာက္ေရာက္ရင္ တမ္းေသ ..
လုိ႔ ျဖစ္သြားတာေပါ့ဗ်ာ

ဒီ post ကေတာ့ အရမ္းအရွည္ၾကီးေတာ့မဟုတ္ပါဘူး .. မသိထားလဲ ရတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ျဖစ္ေပမယ့္
သိထားေတာ့လဲ ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ... တိတိက်က်ေလး တြက္ခ်က္ျပီး တုိက္ခုိက္ေတာ့ ပုိျပီး အက်ဴိးရွိတာေပါ့ ...
အၾကံျပဳခ်က္ သက္သက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ... ကိုယ္နဲ႕ အဆင္ေျပမယ့္ နည္းလမ္းသာ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ..
ျမန္မာ Dota player မ်ားတုိးတက္ၾကပါေစ ... (^^)

Burn With the Flame of YOUTH !!
yahooyeeha ©

No comments:

Post a Comment

Followers